Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koster det egentlig noe å opprette ny konto i DnB sin nettbank? Vanlig brukskonto. Jeg har en brukskonto og en sparekonto, men jeg kunne tenkt meg en til å sette av penger i. Det er et valg i nettbanken hvor man kan opprette ny konto, men koster dette noe og vil det være gebyrer? Og blir fet tilsendt kort med en gang eller er dette noe man må bestille? Vil helst bare ha kontoen til å overføre penger til :)

Videoannonse
Annonse
Gjest boblebrus
Skrevet

Nei, koster ikke noe å opprette ny brukskonto. Kostet i alle fall ikke noe da jeg gjorde det, og jeg har også dnb. Bankkort knyttet til kontoen må man bestille :)

Skrevet

Hvorfor ønsker du å opprette konto (tilleggskonto) i DnB? Den er blant bankene med de dårligste betingelser. Ta en titt på f.eks. Finansportalen.no og se om noen gir deg bedre betingelser i fht ditt behov.

Skrevet

Hvorfor ønsker du å opprette konto (tilleggskonto) i DnB? Den er blant bankene med de dårligste betingelser. Ta en titt på f.eks. Finansportalen.no og se om noen gir deg bedre betingelser i fht ditt behov.

Hvilke betingelser gjør DnB et dårlig alternativ? Hvis TS allerede har konto i DnB er det mye lettere med en ny konto der, enn i en annen bank, ift overføringer som gjøres på sekundet og lettvinthet ift overføringer mellom egne kontoer. Hvis TS oppretter konto i annen bank tar det minst en virkedag før det er overført.

Nei, det koster ingenting å opprette konto. Og bankkort kommer heller ikke før du bestiller det. Det går også an å opprette sparekonto (koster heller ingenting), men da kan du kun ta ut penger derfra 12 ganger i året.

• Liker 1
Skrevet

DNB er da slett ikke noe dårlig alternativ. Jeg har selv denne kontoen. Ingen gebyrer ved bruk av kort eller nettbank. Er også ok rente til å være brukskonto.

• Liker 1
Skrevet

Hvilke betingelser gjør DnB et dårlig alternativ? Hvis TS allerede har konto i DnB er det mye lettere med en ny konto der, enn i en annen bank, ift overføringer som gjøres på sekundet og lettvinthet ift overføringer mellom egne kontoer. Hvis TS oppretter konto i annen bank tar det minst en virkedag før det er overført.

Nei, det koster ingenting å opprette konto. Og bankkort kommer heller ikke før du bestiller det. Det går også an å opprette sparekonto (koster heller ingenting), men da kan du kun ta ut penger derfra 12 ganger i året.

Jeg anbefaler kort og godt å finne et annet alternartiv enn Dnb, rett og slett fordi veldig mange andre alternativer er veldig mye bedre.

Hadde kortvarig mellomfinansiering hos DNB for en stund siden (Har vanligvis Skandiabanken som hovedbank og dinbank.no som et løpende alternativ.)

Ble både fortvilet over kundebehandling og vilkår.

En bank det er veldig vondt å komme i god dialog med. Antar at den rett og slett er for stor.

Skrevet

Jeg anbefaler kort og godt å finne et annet alternartiv enn Dnb, rett og slett fordi veldig mange andre alternativer er veldig mye bedre.

Hadde kortvarig mellomfinansiering hos DNB for en stund siden (Har vanligvis Skandiabanken som hovedbank og dinbank.no som et løpende alternativ.)

Ble både fortvilet over kundebehandling og vilkår.

En bank det er veldig vondt å komme i god dialog med. Antar at den rett og slett er for stor.

Da tror jeg du kanskje har hatt litt uflaks. Jeg har veldig gode erfaringer med DnB. Har hatt Skandiabanken tidligere og var veldig fornøyd med den og, bortsett fra at de kun er på nett. Men det koster meg ingenting mer å ha DnB og jeg har fått mye bedre lånevilkår der enn jeg kunne fått i Skandiabanken.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...