Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Attitude ihvertfall!

Men det jeg fant mest sjokkerende i videoen, var alle de sinte ropene fra publikum. La nå jenta få leve sitt eget liv.

Ja, mor og andre kan forsøke å hjelpe henne til å komme "back on track" men dette blir for dumt.

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor moren plasserer jenta i et slikt show? Det vil jo heller bare ødelegge mer vil jeg tro..

Hadde vært smartere av mora å fått profesjonell hjelp utenfor fjernsynet.

Moren nevner jo flere ganger at hun er redd for ryktet til dattera også, så jeg greier ikke helt å se logikken med å være med i et slikt program..

• Liker 4
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Den mora er bare ute etter penger, berømmelse og litt tv-tid. Stakkars jente.

• Liker 5
Gjest SemperFi
Skrevet

Publikum:

Oooooh

oooo

nooo

nooooo

oooooh

noooooooooooo

wooooooooooooooah

yeeeeeeah oooooooooh.

*tsk*

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor moren plasserer jenta i et slikt show? Det vil jo heller bare ødelegge mer vil jeg tro..

Hadde vært smartere av mora å fått profesjonell hjelp utenfor fjernsynet.

Moren nevner jo flere ganger at hun er redd for ryktet til dattera også, så jeg greier ikke helt å se logikken med å være med i et slikt program..

USA er ikke Norge, om moren ikke har forsikring så er det ikke nødvendigvis like lett å få hjelp.

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal tro. Men det som uroer meg mest er at hun har så mye ubeskyttet sex. Bryr hun seg ikke om sykdommer i det hele tatt?

• Liker 1
Skrevet

Hvis dette er ekte så har den jenta en sykdom rett og slett. Det er ingen som puler seg grønn for å få en baby på den måten der.

Vet ikke hvorfor hun er på TV, vet ikke hvorfor moren ikke gir henne husarrest og jeg tror ikke jeg tror helt på denne historien her.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor kan ikke det være sant?

Jeg har inntrykk av at ungdommen nå til dags debuterer i betydelig yngre alder enn det deres foreldregenerasjon gjorde. Hører ofte om jenter som er seksuelt aktive fra de er 13 år. 15 partenere og 300 samleier er jo en del, men absolutt ikke hårreisende.

La henne leve sitt liv.

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Hadde datteren min vært så patetisk hadde jeg ikke akkurat meldt henne på et talkshow for å vise hele verden hvor patetisk hun er.

• Liker 8
Gjest BabyBlue
Skrevet

Håper grunnen til at hun ikke har fått barn ennå er at hun rett og slett er infertil. Krysser fingrene for det!

Skrevet

Jeg forstod ikke halvparten av hva denne jenta sa. Men skulle disse menneskene første være på tv, så er det jo Dr.Phil de burde oppsøke.

• Liker 2
Gjest Nuppdupp
Skrevet

jeg tror hun har blitt mishandlet som liten.. de oppfører seg ofte sånn

• Liker 3
Skrevet

Å herregud den bitchestemmen :gjeiper:

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

"And if my baby loses a pacifier, I have 3 more."

Hun kommer garantert fra et white trash miljø. Hør på de andre kidsa som er på programmet for samme grunn - snakker på samme måte og kommer også fra et fattig hjem med slitne alenemødre som ikke vet sine arme råd.

Skrevet (endret)

"And if my baby loses a pacifier, I have 3 more."

Hun kommer garantert fra et white trash miljø. Hør på de andre kidsa som er på programmet for samme grunn - snakker på samme måte og kommer også fra et fattig hjem med slitne alenemødre som ikke vet sine arme råd.

*besvergelser mot femnazistene* :tongue:

Men seriøst, jeg tror DETTE er hva 3.bølge med "feminisme" har resultert i.

Endret av Norna
Skrevet

For en tragisk jente. For en tragisk mor. For et tragisk tv-konsept. For et tragisk publikum. :filer:

• Liker 7
Gjest SummerJudith
Skrevet

For en tragisk jente. For en tragisk mor. For et tragisk tv-konsept. For et tragisk publikum. :filer:

dagens beste kommentar xD

• Liker 1
Skrevet

"You're NOT the father!"

For et program

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...