Chord Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Nå er jeg så møkk lei av konstante invitasjoner fra venner på facebook, det er stort sett hele tiden noen som inviterer meg til å begynne å bruke MinKalender, MyCalendar osv. Jeg vet hvor jeg kan blokkere invitasjoner fra de og de vennene, men det virker som om alle bruker denne applikasjonen, og dermed sender ut invitasjoner til det. Noen som vet hvor jeg kan gå for å stille inn slik at jeg IKKE får flere invitasjoner fra den applikasjonen?
Fjellreven Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Jeg blokkerte invitasjoner fra hun som sendte meg applikasjonen, da kom det opp en ny boks med liten skrift der det sto at jeg kunne blokke hele applikasjonen. So I did. Veit ikke om det var til noe hjelp
Chord Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2011 Jeg fant løsningen. Til venstre på min facebook er det en liste som heter "applikasjoner". Klikket meg inn på nye applikasjonsforespørsler, og blokkerte der alle mulige versjoner av MinKalender. Men tusen takk for hjelpen ivertfall. Og for de som ikke har skjønt det enda, så er jeg absolutt ikke noe fan av invitasjoner til applikasjoner og spill.. :gjeiper: 1
Fjellreven Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Correct, sister! Må alle disse applikasjonene brenne ett visst sted! 1
Angelheart2 Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har også blokkert denne nå, etter at jeg i løpet av et par dager hadde fått over 20 invitasjoner til My calendar og Min kalender. Men hva er egentlig greia med den applikasjonen? En oversikt over bursdager? Man får vel uansett opp når folk har bursdag, så jeg ser ikke helt pointet. Men nå har jeg aldri gått inn på app'en, så det er mulig jeg har misforstått hva det egentlig er.... 1
Chord Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har også blokkert denne nå, etter at jeg i løpet av et par dager hadde fått over 20 invitasjoner til My calendar og Min kalender. Men hva er egentlig greia med den applikasjonen? En oversikt over bursdager? Man får vel uansett opp når folk har bursdag, så jeg ser ikke helt pointet. Men nå har jeg aldri gått inn på app'en, så det er mulig jeg har misforstått hva det egentlig er.... Tror det er en egen type MyCalendar/MinKalender som har bursdager, hvis jeg ikke har misforstått noe. Sikkert en oversikt over venners bursdag. Men som du skriver, det får man jo uansett opp. Ikke bare på dagen de har bursdag, men man kan jo gå inn på bursdager og få full oversikt over hvem som har bursdag hvilken måned (og selvfølgelig dato) Veldig godt å se at jeg ikke er den eneste som ikke liker det der. Og ubeskrivelig deilig å se at invitasjonene har roet seg betraktelig nå. Jeg har blokkert det meste nå, og det er veldig godt
Cata Skrevet 9. desember 2011 #7 Skrevet 9. desember 2011 Åh, takk! De der invitasjonene begynte å irritere meg noe fenomenalt også. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #8 Skrevet 9. desember 2011 Kjære venner. Jeg avviser nå hver dag en mengde henvendelser fra flere av dere omkring My Calendar - Birthdays eller en norsk versjon av samme. Avvisningene er ikke personlig ment overfor noen av dere, men disse programmene jobber på egenhånd og sprer seg selv. Samtidig spres all informasjon om den/de som deltar. Og sånne selvgenererende ordninger vil jeg ikke delta i. Denne publiserte en venn på veggen nå nettopp
Chord Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2011 Kjære venner. Jeg avviser nå hver dag en mengde henvendelser fra flere av dere omkring My Calendar - Birthdays eller en norsk versjon av samme. Avvisningene er ikke personlig ment overfor noen av dere, men disse programmene jobber på egenhånd og sprer seg selv. Samtidig spres all informasjon om den/de som deltar. Og sånne selvgenererende ordninger vil jeg ikke delta i. Denne publiserte en venn på veggen nå nettopp Har sett det der jeg også. Kanskje ikke akkurat ordrett, men at folk ikke ønsker å motta slike invitasjoner ivertfall. Jeg vet om folk som har blokkert folk på vennelista på grunn av at de har sett seg lei av mange invitasjoner fra MyCalendar. Men hvis jeg ikke misforstår noe her, så er det faktisk applikasjonen selv som sender ut invitasjoner?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #10 Skrevet 9. desember 2011 Har sett det der jeg også. Kanskje ikke akkurat ordrett, men at folk ikke ønsker å motta slike invitasjoner ivertfall. Jeg vet om folk som har blokkert folk på vennelista på grunn av at de har sett seg lei av mange invitasjoner fra MyCalendar. Men hvis jeg ikke misforstår noe her, så er det faktisk applikasjonen selv som sender ut invitasjoner? Ja, sånn tolker jeg det.
Chord Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #11 Skrevet 9. desember 2011 Ja, sånn tolker jeg det. Da er det jo isåfall dumt å blokkere venner på grunn av disse invitasjonene, når de ikke har noe kontroll over det. Bedre å bare blokkere selveste applikasjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå