meelissa Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Heihei Har lyst på en spesiell farge av en Chanel-lakk, men finner den ikke i butikk. Vet noen hvor jeg kan få tak i den på nett?
Gjest Solsmil Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Hvilken farge er det du har lyst på da? Jeg vet ikke om noen butikker som selger det på nett, vet ikke om de har lov å selge det der. Men de fleste vanlige parfymerier har bare et enkelt utvalg av de vanlige standardfargene, og hvis det er en spesiell fra en limited edition, så er de ganske sjelden, og du får neppe tak i den på nett heller. Jo foresten, du får de på ebay:) Men ingen vanlige nettbutikker, tror jeg.
meelissa Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2011 Takk! Noen som vet hvorfor den er så dyr på ebay? Fant bare til 270kr++. Koster den ikke mindre enn det i butikk?
meelissa Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2011 ... Er det fordi det er limited edition? Visste ikke dette, men ser på linken fra Amazon at den visstnok er det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå