Gå til innhold

Skal kjøpe touch-telefon for første gang-hvilken er bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge tenkt på å kjøpe meg ny mobil og skal for første gang kjøpe en touch telefon. Har vurdert I-phone 4S (den nyeste), men synes den er for dyr. Er det en annen touch telefon som er billigere, men som har enkelt design, bra kamera, batterikapasitet og brukervennlighet? Jeg er ikke så avansert med spill o.l. så akkurat det bryr jeg meg ikke om... Noen som kan anbefale meg en bra mobil? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at jeg vil kjøpe uten abonnement...

Skrevet

iPhone 4 (den forrige)

3990 på Apple.no uten binding.

God telefon

Gjest Heloise
Skrevet (endret)

Xperia Mini Pro! Touch OG Tastatur man kan bruke om man vil :) Den er den beste jeg har hatt til nå. Har hatt iPhonne 3gs, Samsung Galaxy S2 og nå Xperia Mini Pro :)

Link : Her!

Endret av Heloise
Skrevet

Samsung Galaxy Note eller Nexus :rodmer:

Gjest Badabing
Skrevet

Om du ikke vil ha iPhone, så er vel HTC Desire og Samsung Galaxy de beste alternativene.

Selv sverger jeg til Samsung og Android.

Velg deg i alle fall en Android-telefon. De fleste som har Android er vel ganske bra,

Gjest otrivin
Skrevet

Liker best iphone selv pga jeg syns den er enklest å forstå, men HTC desire og en annen HTC er også fine syns jeg.

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg kan også fortelle deg hva du IKKE bør skaffe! Det er HTC Wildfire. Den er rett og slett ubrukelig. Men du kan alltids lese mye om mobiler og sjekke priser på www.amobil.no :)

• Liker 1
Skrevet

Takk for tips! Skal sjekke ut HTC desire og Samsung Galaxy. Tror det kan gode alternativer til iphone :)

Skrevet

Samsung galaxy 2

• Liker 1
Skrevet

Om du ikke vil ha iPhone, så er vel HTC Desire og Samsung Galaxy de beste alternativene.

Selv sverger jeg til Samsung og Android.

Velg deg i alle fall en Android-telefon. De fleste som har Android er vel ganske bra,

Desire er en gammel modell fra våren 2010 som jeg ikke ville kjøpt ny nå. Har hatt den selv.

De beste telefonene nå er Samsung Galaxy Nexus, Galaxy Note, Galaxy S II og evt Motorola Droid Razr.

Skrevet

Både iphone 3 og 4 er vel gode og billige alternativer til 4s? Jeg er en apple-elsker, så for meg så er det iphone som gjelder. Du kan jo sjekke ut noen tester hvis du ikke vil ha iphone. Selv kjøpte jeg en ny Iphone 4 for en uke siden. Den ligger vel på en 4000, og 3ern er vel på en 3000?

Begge er veldig enkle og gode. På 4ern er det mye bedre kamera da forsovet. Perosnlig synes jeg 4s er bortkastede penger da 4 holder nesten samme mål.

Skrevet (endret)

Den her kan være grei.

De har noe artige ekstragreier, som en ledning med lys i enden. Den kan du henge ut av veska di, så blinker den når du får melding eller om det ringer, tilfelle du ikke hører lyden... Pluss at det er lett å grave frem telefonen da, siden du bare følger ledninga.

Samsung Galaxay S 2 er også et godt valg.

Hvis du vil ha iPhone, så kjøp den forrige... Dvs. iPhone4, istedenfor iPhone4s.

Både iphone 3 og 4 er vel gode og billige alternativer til 4s? Jeg er en apple-elsker, så for meg så er det iphone som gjelder.

Det finnes ikkeno iPhone 3. Man har iPhone 3G/3GS (som da eventuelt er iPhone 2, om man skal se det på den måten, men da blir iPhone 5 til iPhone 6 med det samme :gjeiper: )

Begge er veldig utdaterte modeller nå uansett, og er ikke gode alternativer til nye telefoner.

Endret av Yme
Skrevet

Både iphone 3 og 4 er vel gode og billige alternativer til 4s? Jeg er en apple-elsker, så for meg så er det iphone som gjelder. Du kan jo sjekke ut noen tester hvis du ikke vil ha iphone. Selv kjøpte jeg en ny Iphone 4 for en uke siden. Den ligger vel på en 4000, og 3ern er vel på en 3000?

Begge er veldig enkle og gode. På 4ern er det mye bedre kamera da forsovet. Perosnlig synes jeg 4s er bortkastede penger da 4 holder nesten samme mål.

3000 for 3(GS) må sies å være et ran.

• Liker 2
Skrevet

Haha, jeg har ikke sjekket prisene, fulgte intuisjonen min. Kansje jeg ikke burde det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...