Gjest alille Skrevet 8. desember 2011 #21 Skrevet 8. desember 2011 Hvor kjøper du da? Vi brukte minst en pakke (er vel 10 i dem?) i uka, og da ble det ganske dyrt. Kjøpte på butikken, burde kanskje sjekket om det finnes andre steder man får kjøpt. Bruk google, søk på cheap condoms. På condomman.com kan du f.eks få 100 durex-kondomer (kjent merke) til 25 dollar (150 norske), eller 200 til 47 dollar. I den perioden vi brukte kondomer kjøpte vi fra nytt sted hver gang på jakt etter det perfekte kondomet, det var bl.a. en dansk side vi brukte, og norske orion.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #22 Skrevet 9. desember 2011 Ikke noe søl.Hvis man tar seg et knull i skogen,er det bare å dra på seg trusa igjen uten at det renner sæd lenge etterpå
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #23 Skrevet 11. desember 2011 Overnattet hos et vennepar i natt.Jeg og mannen min knulla og koste oss i natt,og brukte kondom.Ingen avslørenede sædflekker i senga,det er en av fordelene med kondom.Slipper også å spise frokost med sæd rennende ut av fitta. Vi puler bestandeig med kondom,og har gjort det siden vi fikk vårt siste barn
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #24 Skrevet 11. desember 2011 Og noen lurer på hvorfor nordmenn er så overrepresentert i verden når det gjelder antall tilfeller av klamydia og herpes, og en skremmende spredning av HIV blant heterofile. .. For ikke å snakke om alle disse unge mødrene som trykker ut yngel hele tiden. De har jo åpenbart gode forbilder blant den voksne befolkningen 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #25 Skrevet 11. desember 2011 Mannen min holder leeenge når vi bruker kondom,veldig bra for oss begge.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #26 Skrevet 11. desember 2011 Mannen min holder leeenge når vi bruker kondom,veldig bra for oss begge. Fordi han ikke føler noe.
Niennas Skrevet 11. desember 2011 #27 Skrevet 11. desember 2011 Jeg og mannen min brukte kun kondomer før vi fant ut at vi skulle prøve å bli gravide. Hvis du ser bort ifra prisen (vi kjøpte på butikken), så var vi veldig fornøyde begge to. Vi brukte Thin-kondomene, og mannen min var godt fornøyd med dette. Uten at vi har pratet noe særlig om det, så tror jeg at vi kommer til å fortsette å bruke kondomer etter fødselen min, da hormonprevansjon ikke er et godt alternativ for meg.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #28 Skrevet 11. desember 2011 Veldig godt fornøyd med kondomer vi. Dama slipper å ha sæd rennende ut av musa lenge etter samleiet. Jeg liker også å bruke kondom,tar mitt ansvar for prevensjonen. Enkelt å få tak i også,kjøper det sammen med andre dagligvarer
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #29 Skrevet 12. desember 2011 Jeg liker kondomer fordi de beskytter mot sykdommer og graviditet. Kan ikke bruke hormonprevensjon pga bivirkninger som mister sexlysten, blir energiløs og depressiv. Kondomer er da et veldig mye bedre alternativ enn avholdenhet eller graviditet. Typen har ingen problemer med å bruke kondom og kommer like heftig hver gang. Tror derfor mye av aversjonen folk har mot kondomer er psykisk. Kondomer er sexy som bare det om man innstiller seg mentalt på det :D
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #30 Skrevet 15. desember 2011 Ikke noe sædsøl,enkel prevensjon
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå