Gå til innhold

Hjelp til styling av kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart på julebord, og har litt problemer med å finne ut hva jeg skal ha på meg. Men har nå funnet ut at jeg kan bruke en svart kjole jeg har, med synes det er litt vanskelig å vite hvodan jeg kan style den.

Den er svart med glitter, er kort, har lange ermer, utrigning bak, ikke noe utrigning forran. Den kan minne litt om den øverst til høyre på bildet, bare at det er mye mindre glitter.

COLLAGE_den_lille_s_920015a.jpg

Har tenkt på svarte pumps og rød neglelakk. Men på veske, smykker og frisyre synes jeg det er litt vanskelig. Har dere noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alder er kanskje vesentlig, jeg er 24år.

Skrevet

En siden du skal ha rød neglelakk og rød leppestift tror jeg det kan være kult å bruke en knallrød clutch til veske og da tone hele greia ned med pent oppsatt hår. Smykkene er det kanskje litt verre med, men tror jeg faktisk ville droppet det eller bare brukt et enkelt armbånd eller elegante øredobber.

Skrevet

siden det er glitter på den kjolen, så trenger du ikke smykker og sånt dilldall. Jeg ville hatt løse krøller til en sånn kjole. Tror kanskje at det hadde vært litt tøft med en rød clutch. Men du burde egentlig bare prøve deg fram.

Skrevet

Takk for svar:)

Har tenkt litt på en rød veske jeg har, men lurer litt på om det blir litt for mye med denne:

IMG_19991.jpg

da kan jeg kanskje ikke ha rød neglelakk?

Skrevet

Takk for svar:)

Har tenkt litt på en rød veske jeg har, men lurer litt på om det blir litt for mye med denne:

IMG_19991.jpg

da kan jeg kanskje ikke ha rød neglelakk?

jo, rød nelgelakk fungerer vel fint. ville valgt enten rød veske eller røde sko, siden det er glitter i kjolen.

Skrevet

Knallfarga sko.

Sota øyne.

Av smykker ville jeg bare hatt et enkelt armbånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...