fionel Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Jeg er ute etter en foundation med god dekkevne, da jeg har litt fargeforskjeller i annsiktet. Derfor lurer på hvilken foundation DU mener har best dekkevne?
saripari Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Jeg har skriftet over til MAC Studio Fix Fluid foundation, og er kjempefornøyd ! Har ringer under øynene, og blir veldig fort rød i kinnene. Har også litt kviser av og til. Føler den dekker veldig godt, og der jeg føler jeg trenger litt ekstra dekkevne, legger du bare på ett tynt ekstra lag.
fionel Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2011 har hørt den er veldig god, vet du pris på den eller ? sånn ca
Annikken Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Dersom du ikke har dårlig hud, arr, kviser etc vil jeg anbefale Chanel Vitalumiere Aqua (ikke vanlig Vitalumiere, men den mye lettere Aqua). Den er en blanding mellom foundation og tinted moisturiser (har SPF 15 eller 10, husker ikke) og er helt utrolig lett og fin å ha på huden. Den passer spesielt godt til blandingshud, men skal også fungere for fet/tørr hud. Den jevner ut all rødfarge hos meg og dekker også store porer (noe man er opptatt av når man drar på årene ) Ellers har Clinique lette og fine produkter. MAC synes jeg er alt for tungt, det gjelder nesten samtlige foundations de har. Men har du mye hudproblemer eller trenger noe dekkende til spesielt fest, photoshoot el så kan MAC funke veldig bra.
Tøysejenta Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Jeg vil faktisk anbefale den fra ELF, selv om jeg har både Mac, Dior og div. billigmerker. Eneste minuset med den fra ELF, er at huden blir VELDIG oljete, så pudder over er nødvendig. Huden min har ikke endret seg etter at jeg begynte med den. Koster rett under 60 kr.
fionel Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2011 jeg har noe kviser noenganger, og da vil jeg gjerne ha en foundation jeg kan bruke uansett på en måte. Jeg bruker for tiden makeup store foundation powder, syns dette sitter kjempe bra, men kun i en times tid. Blææ jeg hater dette med sminke/hud osv. Hvorfor ble vi ikke alle født med helt perfekt hud :gjeiper: 1
saripari Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 Den til MAC kostet rundt 250 kr i butikk. Bruker den nesten hver dag, og har ikke merket noe endring i huden etter jeg begynte med den. Den kan være litt tung som noen nevner dersom du tar på mye, derfor kan det være kjekt å kjøpe med en pompe. Det er veldig lite som skal til med den Så tar jeg somsagt på litt ekstra der jeg føler jeg trenger litt bedre dekkevne.
meelissa Skrevet 7. desember 2011 #8 Skrevet 7. desember 2011 Litt OT, men vet noen om det er mulig å få prøver på foundations? Feks hos Kicks.
skandale Skrevet 7. desember 2011 #9 Skrevet 7. desember 2011 Før brukte jeg true match, synes den dekket fargeforskjeller og kviseantydninger godt.
fionel Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #10 Skrevet 7. desember 2011 Litt OT, men vet noen om det er mulig å få prøver på foundations? Feks hos Kicks. Jeg vet at på makeup store så sminker de gjene halve annsiktet ditt, men jeg personlig syns ikke det hjelper så alt for mye, da jeg trenger å se den i alle lys før jeg vet om den er fin eller ikke
Gjest Raggy Skrevet 8. desember 2011 #11 Skrevet 8. desember 2011 Glo minerals sin flytende foundation "satin dekke skikkelig, det er en kvalitetsfoundation i forhold til disse en får kjøpt på Hennes feks. NB ikke kjøp den matte varianten, den kaker seg og er generelt håpløs å påføre.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 8. desember 2011 #12 Skrevet 8. desember 2011 Jeg bruker Lancome teint miracle, og syns den fungerer bra.
babord Skrevet 8. desember 2011 #13 Skrevet 8. desember 2011 Glo minerals sin flytende foundation "satin dekke skikkelig, det er en kvalitetsfoundation i forhold til disse en får kjøpt på Hennes feks. NB ikke kjøp den matte varianten, den kaker seg og er generelt håpløs å påføre. Den er absolutt dekkende ja, jeg har den og føler meg helt sparkla når jeg har den på...men så liker ikke jeg veldig tung foundation heller. Kan evt. bruke den på byen hvis det skal være mørkt...
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 8. desember 2011 #14 Skrevet 8. desember 2011 Jeg vil faktisk anbefale den fra ELF, selv om jeg har både Mac, Dior og div. billigmerker. Eneste minuset med den fra ELF, er at huden blir VELDIG oljete, så pudder over er nødvendig. Huden min har ikke endret seg etter at jeg begynte med den. Koster rett under 60 kr. Wow, skal sjekke ut ELF. Jeg har for det meste "tørr" hud, som aldri blir fet. Takk for tips. Favorittene mine er spray-foundationen fra Dior og Chanel Vitalumiere Aqua, eller hva den heter.
Gjest "gjest" Skrevet 8. desember 2011 #15 Skrevet 8. desember 2011 Jeg er ute etter en foundation med god dekkevne, da jeg har litt fargeforskjeller i annsiktet. Derfor lurer på hvilken foundation DU mener har best dekkevne? Chanel Perfect Lumiere. Jeg elsker den.
bobbi Skrevet 8. desember 2011 #17 Skrevet 8. desember 2011 Jeg bruker Lancome teint miracle, og syns den fungerer bra. Bruker også den, synes den er kjepnbra. Har god dekkevne, og holdr lenge
fin_bil Skrevet 9. desember 2011 #18 Skrevet 9. desember 2011 Jeg er veldig fornøyd med L'oreal Matte Morphose foundation
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #19 Skrevet 9. desember 2011 jeg bruker ikke foundation og slikt, men har jo venninner som titt og ofte vil jeg skal prøve noe de har. Og den aller aller aller beste jeg har prøvd gjennom årene er Dior sculpt faktisk.
Wonders Skrevet 9. desember 2011 #20 Skrevet 9. desember 2011 Fondation, alt annet er ikke bra nok på min hud. Clinique Even Better med 15 solfaktor. Jeg har fregner og kviser om hverandre til tider... Denne dekker nydelig uten å virke som et tykkt lag ... http://bloggfiler.no/celinaisaksen.blogg.no/images/554313-11-1279643424444.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå