AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Jeg har den nyeste Macbook Air, og jeg hater iPhoto. Jeg liker bildesystemet på Windows, og denne er forferdelig rotete og avansert, synes nå jeg. Finnes det gratis alternativer som jeg kan laste ned?
Gjest otrivin Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 kan laste ned photoshop da, men det er sikkert ulovlig.
Henkie Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Photoshop? Snakker ikke TS om program for å holde orden på bildene og å vise dem? Photoshop er jo billedredigeringsprogram
Gjest otrivin Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Oja, det slo meg ikke. De har jo noen redigeringsgreier på iphoto og. Men organisere bilder? man har jo mapper?
charlott Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 ...og denne er forferdelig rotete og avansert, synes nå jeg. Finnes det gratis alternativer som jeg kan laste ned? Hvis du synes iPhoto er avansert (?) tror jeg faktisk du får problemer med å finne noe du liker. Gi deg litt tid, så tror jeg kanskje du skifter mening! 1
johnnyc Skrevet 10. desember 2011 #8 Skrevet 10. desember 2011 Jeg er utrolig glad i Adobe Bridge. Men dette er vel kansje ikke gratis. Picasa fungerer fint.
Sophia. Skrevet 10. desember 2011 #9 Skrevet 10. desember 2011 Jeg er veldig glad i Adobe Bridge. Funker utrolig bra! Men som nevnt over er det nok ikke gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå