Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha siklet etter OPI-neglakk en god stund, gikk jeg til innkjøp av en, sist gang jeg var på Cubus. Jeg har kun lest positivt om dette merket, så sjokket var stort da det viste seg at dette var den dårligste lakken jeg noen sinne har prøvd! :O Fargen blir overhodet ikke jevn, og den skaller av enten samme dag eller dagen etter. Kan det være at de selger fake? Noen fler med samme erfaring?

=/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan farge var dette? Hva heter navnet? Tviler på¨at det er fake! Men jeg ser noen av mine OPI trenger 2-3 tynne lag for å se perfekt ut. Det er derimot en jeg ikke liker av OPI, og det er Austin-turquoise noe.. Den er forferdelig å legge!

Begrunn mer hva du IKKE likte :) Påføring?

Skrevet

Brukte du base/top coat? Neglen ren? Den skal jo ikke skalle av så fort normalt.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Så merkelig, jeg er storfan av OPI. Har aldri opplevd at de har vært umulige, selv om noen av de lyse melkefargene kan være ganske tricky.

Kan den ha vært lagret kaldt eller være gammel kanskje?

Skrevet

Den heter "Manicurist of Seville". Har hatt ren negl, og brukt den både med og uten baselakk. Ingen forskjell :S Hva jeg ikke liker? Har jo sagt at fargen blir ujevn, og flasser av omtrent med en gang (holder MAKS en dag). Altså, når jeg bruker tanntråd, ligger det det igjen neglakk-skall inni munnen. Rart, ikke sant? Kan jo være dne er gammel. Men lakken hverken lukter eller ser rar ut i selve "krukken". Jeg som hadde såå store forhåpninger... Ser overhodet ikke slik ut:

http://www.google.no/search?q=opi+manicurist+of+seville&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=R6zfTuTnEMfE4gTWiIyXBw&biw=1112&bih=681&sei=S6zfTvPxGMb64QSP76TvBg

TS

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Den heter "Manicurist of Seville". Har hatt ren negl, og brukt den både med og uten baselakk. Ingen forskjell :S Hva jeg ikke liker? Har jo sagt at fargen blir ujevn, og flasser av omtrent med en gang (holder MAKS en dag). Altså, når jeg bruker tanntråd, ligger det det igjen neglakk-skall inni munnen. Rart, ikke sant? Kan jo være dne er gammel. Men lakken hverken lukter eller ser rar ut i selve "krukken". Jeg som hadde såå store forhåpninger... Ser overhodet ikke slik ut:

http://www.google.no/search?q=opi+manicurist+of+seville&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=R6zfTuTnEMfE4gTWiIyXBw&biw=1112&bih=681&sei=S6zfTvPxGMb64QSP76TvBg

TS

Jeg har den og den oppfører seg helt fint på mine negler. Merkelig..

Skrevet

Har du kjøpt den på Cubus? Ved Grensen?

TS

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

nei, jeg kjøpte min på nett jeg. Men det tyder jo muligens på at det er noe i veien med din ettersom min ikke oppfører seg sånn i det hele tatt.

Skrevet

Jeg er neglelakkfantatiker, og jeg liker faktisk ikke OPI. Men de har aldri flasset etter kun en dag på meg, veldig få lakker gjør det. Så det høres litt spesielt ut. En neglelakk tar sjeldent skade av noen år i skapet. Jeg har flere lakker som er over 7 år. Det er derimot mulig du har fått et feilprodukt.

Neglelakkflak i munnen etter bruk av tanntråd er vanlig for meg. Tenner er veldig skarpe og skraper relativt lett med seg min lakk.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg har dessverre samme erfaring som deg. Syns neglelakken var helt forferdelig. Tok evigheter før den tørka, og når den gjorde det så bare flassa den av med en gang.

Jeg bruker heller IsaDora sine neglelakker. Tørker fort, og sitter godt på. Og er billigere.

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Jeg er like misfornøyd som deg, TS. Jeg kjøpte en lydlys rosa, den var umulig å få jevn, og den bare flasset. Kommer ikke til å kjøpe OPI igjen. Depend, derimot, er jeg alltid strålende fornøyd med.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Noen farger sitter dårligere enn andre, uansett merke. Men OPI er etter min mening det beste på markedet innen neglelakk (og jeg er kresen!), så dere må ha vært maks uheldige? Ulempen med det merket er den store børsten og at det kommer ut en god del mengde av lakken med en gang, men det venner man seg fort til...

Har dere forresten vurdert å investere i top coat og basecoat? Kan anbefale seche vite sin top coat. Den gjør lakken diamanthard og at den tørker fortere, og gjør at selv de mest crappy merkene sitter som støpt.

Gjest Elfrida
Skrevet

OPI funker liksom ikke på meg heller, og jeg har sikkert kjøpt minst 4-5 stykker. Og ja, jeg bruker underlakk og overlakk (seche vite), men den er ikke like bra som mange andre jeg har prøvd, til og med H&M sine lakker er langt bedre.

Skrevet

Noen farger sitter dårligere enn andre, uansett merke. Men OPI er etter min mening det beste på markedet innen neglelakk (og jeg er kresen!), så dere må ha vært maks uheldige? Ulempen med det merket er den store børsten og at det kommer ut en god del mengde av lakken med en gang, men det venner man seg fort til...

Har dere forresten vurdert å investere i top coat og basecoat? Kan anbefale seche vite sin top coat. Den gjør lakken diamanthard og at den tørker fortere, og gjør at selv de mest crappy merkene sitter som støpt.

Signerer dette innlegget :)

Også må jeg tilføye at Isadora sine lakker slett ikke er så mye billigere, da de er mye mindre. Itillegg får man kjøpt OPI på nettet til en hyggeligere pris enn på Cubus.

Skrevet

Den store børsten til OPI er dealbreaker for meg, pluss det at de jobber så intenst med å være salong eksklusive. Jeg har veldig smale negler og liker merker som liker kundene sine uansett hvor de måtte befinne seg.

Skrevet

OPI er bra den, men første gang jeg kjøpte merket kjøpte jeg en base og top coat. Etter en stund ble top caten skikkelig tykk, og gikk for all del ikke an å bruke/påføre. Ellers har de andre lakkene oppført seg pent ;)

Kanskje det kan være noe med at noen av lakkene ikke er helt tette og blir derfor litt ødelagt etter en stund? Kanskje noen har åpnet den på butikken for å se?

Skrevet

Merkelige greier da.. hmm... Jeg har aldri opplevd dårligere neglakk altså. Og jeg har prøvd H&M sine! Hvor kjøper man denne Seche Vite?

TS

Skrevet

Merkelige greier da.. hmm... Jeg har aldri opplevd dårligere neglakk altså. Og jeg har prøvd H&M sine! Hvor kjøper man denne Seche Vite?

TS

Tror den kan kjøpes på Kicks. Ogås får du kjøpt den på nettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...