Summerprincess Skrevet 16. desember 2003 #1 Skrevet 16. desember 2003 Nå den siste tiden har jeg klødd meg veldig i huden. Jeg har blitt rød i huden som en betennelse nesten. Har lurt på hva det kunne komme av. Nå tror jeg at jeg har funnet det ut. Glitter. Glitteret fra gensere og topper. Hva er det glitter egentlig inneholder? Har aldri hatt noe allergi eller reaksjoner tidligere. Kjenner det nesten svulmer opp og svir.
bluebird Skrevet 16. desember 2003 #2 Skrevet 16. desember 2003 Er glitteret limt på genseren/toppene? I så fall kan de jo være rester av lim på det glitteret du får på kroppen.
chimp Skrevet 16. desember 2003 #3 Skrevet 16. desember 2003 Nikkelallgeri???? Hvis glitteret inneholder nikkel??? Men det vet du vel selv om du har fra før....???
Summerprincess Skrevet 17. desember 2003 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2003 Ja er glitter fra genseren/toppen ja.. Limet tror du? hmm har jeg ikke tenkt på. Nikkelallergi kan jeg ha. For har hatt noe allergi/eksem på henda før.. Men er lenge siden nå da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå