Gå til innhold

gå med joggebukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slafser rundt i joggebukse hele tiden jeg, 3/4 av de som bor her går rundt i felleskjøpet-dress eller mokkasiner og skinnvest, så det er ikke som om jeg skiller meg ut :fnise:

Antar du bor i Trøndelag? :P

• Liker 3
Gjest otrivin
Skrevet

Jeg driter i det. Mange som sprader rundt i ting som ser MYYYYYEEEEE verre ut enn joggebukse. Jeg gidder seriøst ikke å dra på meg finstasen for å handle melk og brød på butikken eller lufte hunder. Heller ikke for å sitte på sofaen hjemme...

• Liker 1
Skrevet

Antar du bor i Trøndelag? :P

Det vil jeg også tro. :fnise:

Joggebukse, felleskjøpet-dress, vest og mokasiner har jeg tilgode å se i nærbutikken.

Hadde vært helt ok,skulle bare mangle. Har bare ikke sett det.

Har selv et avslappet forhold til hva jeg går kledd i på fritiden.

Kommer i stor grad an på hva jeg skal bruke tiden min på.

Men nå må jeg slutte av for nå kommer de som skal overnatte hjem. Ha en riktig god natt alle sammen. :goodbye:

• Liker 1
Skrevet

Joggebuke brukes kun hjemme og på vei til/fra trening! Å gå rundt i joggebukse på kjøpesenteret eller i skole/jobbsammenheng er helt uaktuelt. Det handler ikke om et press om å se "styla" ut til enhver tid, men om å føle seg komfortabel og vel. Dessuten synes jeg enkelte jeans/chinos er like behagelige som joggebukser.

• Liker 4
Skrevet

Jeg går i joggebukse når jeg er hjemme. Gidder ikke å skifte hvis jeg skal på butikken og kjøpe brød eller røyk, men drar ikke på senteret eller besøk med joggebukse. Er ikke så grusomt å skifte bukse før jeg drar, selv om jeg elsker joggebukser :ler:

• Liker 1
Skrevet

altså, om det ser så jævli ut eller ikke, det bryr jeg fint lite om. jeg gidder ikke pynte meg om jeg bare skal ut en liten tur.

men nå går jeg bare i joggebukser i nøytrale farger, som ligner egentlig litt på vanlig bukser. ikke no slæskete, langrævva greier.

men hadde jeg gjort det, hadde jeg nok ikke brydd meg da heller.

jeg pynter meg ikke for ukjente.

det er så mange stygge "moter" der ute fortida, som er mye værre enn joggebukser, så det gidder jeg ikke bry meg om.

kan folk gå i etterligning av ridebukse, kan jeg gå i joggis.

• Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet

altså, om det ser så jævli ut eller ikke, det bryr jeg fint lite om. jeg gidder ikke pynte meg om jeg bare skal ut en liten tur.

men nå går jeg bare i joggebukser i nøytrale farger, som ligner egentlig litt på vanlig bukser. ikke no slæskete, langrævva greier.

men hadde jeg gjort det, hadde jeg nok ikke brydd meg da heller.

jeg pynter meg ikke for ukjente.

det er så mange stygge "moter" der ute fortida, som er mye værre enn joggebukser, så det gidder jeg ikke bry meg om.

kan folk gå i etterligning av ridebukse, kan jeg gå i joggis.

Helt enig!

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor man skal pynte seg til ball, bare for å gå på den lokale matbutikken eller senteret.

• Liker 2
Skrevet

Jeg går i joggebukse hjemme og til nød til butikken (men hadde ikke gjort det dersom butikken min lå i et sentrumsområde) og på vei til trening om vinteren fordi jeg ikke orker å skifte på senteret, men heller bare slenger joggebuksa utenpå. Føler meg ikke pen i joggebukse, så det er ikke favorittplagget når jeg er ute blant folk, men jeg har helt ærlig talt verre bekymringer enn om noen ser skjeivt på meg på bussen. :P

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg har på joggebukse hjemme og skal i butikken eller på kiosken eller noe sånt skifter jeg ikke. Da går jeg på butikken i joggings. Men jeg har ikke slitte, slaskete joggebukser da. Jeg har stramme, rene og svarte joggebukser. Går ikke på jobb/skole i joggebukse da.

Noe ala dette Yogapants heter det visst.

Skrevet

Joggebukse ser mye bedre ut enn å gå i harembukse i byen, for det ser faen ikke ut i måneskinn.

• Liker 2
Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg bryr meg ikke noe om hva folk har på seg på kjøpesenter eller på gata. Legger ikke merke til hva slags bukser folk rundt meg har på hvis ikke det er noe enormt oppsiktsvekkende. Syns alle kan ha på seg hva de vil :)

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor man skal pynte seg til ball, bare for å gå på den lokale matbutikken eller senteret.

Det finnes en mellomting mellom å pynte seg og å gå som en uteligger!

• Liker 2
Skrevet

Det er tre situasjoner hvor joggebuksa er akseptert:

1. På treningssenteret

2. På joggetur/skogtur/annen form for aktivitet

3. Hjemme innenfor lukkede dører

Enkelt og greit!

• Liker 4
Skrevet

Anstendig er ikke det samme som ball. :rolleyes:

• Liker 2
Skrevet

folk med joggebukse på butikken og andre steder er drit harry spør du meg!!

Ikke mye stil over det!

• Liker 2
Skrevet

Går i joggebukser støtt og stadig, jeg. Bare behagelig, rett og slett. :)

• Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet

folk med joggebukse på butikken og andre steder er drit harry spør du meg!!

Ikke mye stil over det!

Må man ha stil hele tiden a?

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Det skal mye til for at jeg går ut med joggebukse. Da føler jeg meg lite attraktiv, det er gjerne for en kjapp tur på butikken, hente post på butikken. Aldri til byen, i så fall skal jeg være "borte" mens jeg tar på meg joggebukse.

Jeg tenker at folk med joggebukse enten er uføretrygda, har dårlig smak og er uviten om at det finnes like deilige bukser som ser langt bedre ut. Deprimerte eller har dårlig psyke. Eller at de omgås et miljø hvor det er "kult". :nei: Det verste jeg vet er sånne gutter som har en løøøøs joggebukse langt nede på ræva. De er tøffe og sporty, de. Eller ikke. :rope:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...