Gå til innhold

gå med joggebukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

har endelig skjønt hvor deilig joggebukse er ! Nå kan det hende jeg buker den hvis jeg skal en tur på senteret eller bare ut. er 26 år. men får så mange stygge blikk, er det virkelig så fyfy med joggebuske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slaskete faenskapet, jeg stirrer på joggebukser til de tar fyr.

• Liker 3
Skrevet

Jeg følte meg komfortabel i joggebukse utenfor dørene da jeg var yngre, men ikke etter jeg fylte 14-15 år. Synes det er synd, fordi det var så godt å gå rundt i det. Tenker ikke "fy" når jeg ser noen som går i det, blir bare grønn av misunnelse :-P

Skrevet

Hva er egentlig så slaskete med joggebukse? de kan komme i så mange forskjellige stiler, str og alt. jeg ser definitivt ikke noe bedre ut med olabukse.

hilsen ts

• Liker 4
Skrevet

Jeg går ikke med joggebukse utenfor husets fire vegger. (Så sant jeg ikke skal trene...) Syns rett og slett det ser stygt og slaskete ut. Gikk med joggebukser ute til jeg var 13-14 år, men etter det klarer jeg det ikke. Syns ikke det er noe fint, uansett hvor behaglieg det er.

• Liker 3
Gjest D_flatmajor
Skrevet (endret)

Jeg tenker at det er "ulike grader av joggebukse". ;) Noen er ganske fine, mens andre (de fleste) er mindre flatterende.På meg iallefall. Hva andre går i bryr jeg meg ikke om, men selv liker jeg ikke å dra veldig langt i en utvaska, formløs joggebukse.

Edit: Nei, det blir selvsagt noe annet å sammenligne en ny,ren joggebukse med en utslitt,skitten vanlig bukse. Men for meg blir dette veldig hypotetisk.

Endret av D_flatmajor
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Bedre å gå med en ren joggebukse enn en skitten/flekkete, vanlig bukse.

• Liker 3
Gjest Thessie!
Skrevet

Jeg bruker joggebukse uten å tenke noe over det.. Men kanskje det er derfor jeg aldri får meg type? :sjenert:

Gjest badeand1
Skrevet

Er visst det, men jeg bryr meg ikke. :P

Bruker joggebukse overalt uansett.

• Liker 3
Gjest Heloise
Skrevet

Jeg går kun ut av huset med joggebukse/kosebukse når bikkja virkelig trenger en liten tur. Ellers er det kun inneplagg for meg :) Joggeklær og onepieces er ikke lekkert!

• Liker 1
Gjest D_flatmajor
Skrevet

Jeg bruker joggebukse uten å tenke noe over det.. Men kanskje det er derfor jeg aldri får meg type? :sjenert:

Det kan jeg ikke se for meg. :)

Skrevet (endret)

Jeg går med "slaskebukse" (ala dette her: Link) på butikken eller bare ute på tur. Hender jeg går med det på senter og. Driter i det, den er ren og hel, så da ser jeg ikke problemet. Syns ikke det ser så verst ut heller jeg!

Endret av sjøhest
  • Liker 4
Gjest Thessie!
Skrevet

Det kan jeg ikke se for meg. :)

Hehe, nei er nok ikke det. Men ut ifra enkelte tråder her inne så kan det nesten virke sånn. Joggebukse er visst et stort fyfy. Men ts, gå i joggebukse om du føler for det. Er mange fine jobbebukser :)

Gjest D_flatmajor
Skrevet

Hehe, nei er nok ikke det. Men ut ifra enkelte tråder her inne så kan det nesten virke sånn. Joggebukse er visst et stort fyfy. Men ts, gå i joggebukse om du føler for det. Er mange fine jobbebukser :)

Jeg svarte jo nettopp at jeg ikke går med joggebukse vettu, og siden det erfaringsmessig kan bli ganske mye drama ut av et sånt tema så måtte jeg nesten være føre var. :) Var ganske sikker på at du tulla, men ja-du vet, KG.

Jeg syns også TS bør gå med joggebukse.

Skrevet (endret)

har endelig skjønt hvor deilig joggebukse er ! Nå kan det hende jeg buker den hvis jeg skal en tur på senteret eller bare ut. er 26 år. men får så mange stygge blikk, er det virkelig så fyfy med joggebuske?

Joggebukse er en grei uniform hjemme i leiligheten/huset/hytta eller når man trener, men ikke når du går og handler på kjøpesenteret eller spaserer nedover Karl Johan.

Joggebukse ser slaskete ut synes jeg. Det gir i hvert fall ikke signaler om at du er særlig klesbevisst.

Endret av Pene sko...
  • Liker 5
Skrevet

synes å gå i joggebukse på butikken innimellom eller nedover Karl Johan signaliserer at man ikke bryr seg om hva alle andre mener, og det er dødsbra!!!!!!

• Liker 7
Skrevet

Jeg går med "slaskebukse" (ala dette her: Link) på butikken eller bare ute på tur. Hender jeg går med det på senter og. Driter i det, den er ren og hel, så da ser jeg ikke problemet. Syns ikke det ser så verst ut heller jeg!

...men det er ikke pent!

• Liker 3
Skrevet

...men det er ikke pent!

Nei, men hvorfor skal man være pen hele tiden da? Blir jo bare kjedelig når en først skal pynte seg ;) Jeg syns ikke en må være pen for å gå på butikken og handle.

• Liker 9
Skrevet

Nei, men hvorfor skal man være pen hele tiden da? Blir jo bare kjedelig når en først skal pynte seg ;) Jeg syns ikke en må være pen for å gå på butikken og handle.

Pen hele tiden? Det er man ikke i jeans heller, men man er verre i en bula-bukse.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...