Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2003 #1 Skrevet 16. desember 2003 Kunne tenke meg en slik "lunch" time, hvor man er ferdig på en time ca hos tannlegen, istedet for å gjøre det hjemme i en slik "form". Er det noen i Oslo som gjør dette som dere kan anbefale?
Chantique Skrevet 16. desember 2003 #3 Skrevet 16. desember 2003 De tannlegene jeg har forhørt meg hos har tatt mellom 2 og 3000
Ylajali Skrevet 16. desember 2003 #4 Skrevet 16. desember 2003 Håper du vet at om du begynner å bleke tennene er det noe du må fortsette med, du dreper emaljen, og de vil bli verre og verre med den følgen at du må gjøre det oftere og oftere. Tannlegene anbefaler det ikke til unge folk (nå vet ikke jeg hvor gammel du er da) Fjern heller tannsten, og bruk tanntråd og fluorskyll daglig, det hjelper masse. Det stemmer også at prisen ligger på omtrent 3000 kr.
philippa starck Skrevet 16. desember 2003 #5 Skrevet 16. desember 2003 Jeg har også veldig lyst til det... Men er egentlig skeptisk til alle typer "kludring" med naturen (silikon, ansiktsløftninger osv) og føler vel at tannbleking kan settes i den kategorien... Akkurat nå har jeg mer enn nok med bare å bestille time hos tannlegen, så jeg får konsentrere meg om det først!
natasha Skrevet 17. desember 2003 #6 Skrevet 17. desember 2003 Colosseum Klinikken og Ellipse-Klinikken i Oslo gjør det iallefall - det er også mange andre som utfører dette. Brite Smile behandlingen på Ellipse-Klinikken kostet 4.000,- da jeg forhørte meg om pris der, vet ikke hva de tar hos tannlegene. Behandlingen tar vistnok ca. en time, og man skal holde seg unna farget mat i noen dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå