Syden Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 hunden min(hun er tispe) hakker tenner når vi skal på tur.. men om vi bare skal uti hagen for at hun skal tisse en skvett så hakker hun ikke tenner.. men når jeg begynner og forberede en lengre tur med henne står hu foran ytterdøren og hakker tenner. merkelige saker.. noen som evt vet hvorfor hun gjør det?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Stress. Enten gla'stress eller nervøs stress.
Syden Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2011 Stress. Enten gla'stress eller nervøs stress. hmm, okei ikke vet jeg, har ikke vært borti det på hund før, hehe
frkharepus Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Hunden vår blir alltid fra seg av glede når han skjønner at vi skal ut på tur, og da klaprer det i tennene hans. Tror ikke det er noe å gjøre med det, så vi bare overser oppførselen hans, og setter ikke på båndet før han har roet seg ned og sitter pent på plass i gangen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå