AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Er jeg den eneste? jeg er ei jente på 24 år som har et hårfeste som gir meg viker når jeg drar alt håret stramt bak, når det er i normal hestehale eller løst så synes det aldri, men jeg har altså viker bakover, faen så flaut. Hva kan en gjøre med det Hva slags frisyrer unngår jeg, hva er fordelaktig, osv?
Gjest Regza Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Viker? Hvordan da? Er det noe ala det Fran Drescher har så er det jo noe som ansees som pent.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Jeg aner ikke hvem Fran er, men googla henne nå, og ja, noe ala det! Heldigvis er jeg ikke unormal da
Gjest TheBasics Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Jeg er 19, og har også viker. Tenker vel egentlig ikke stort over det, bruker uansett å ha luggen nede.
Gjest nickim Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Man har ikke viker bare fordi man har en widows peak vel? Marilyn Monroe hadde i så fall viker :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #6 Skrevet 7. desember 2011 Widows peak? Måtte google det også, men ser det ikke er så uvanlig, beroligende, takk :D
Gjest nickim Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 Det er ikke så uvanlig Vet ikke hva det heter på norsk :gjeiper:
Rararara Skrevet 7. desember 2011 #8 Skrevet 7. desember 2011 Har jeg også. Aldri sett på det som noe problem
Puselusk Skrevet 8. desember 2011 #9 Skrevet 8. desember 2011 jeg tror du tenker mere over det der selv enn det andre gjør, virker ikke som noe "rart" ihvertfall. Så slapp av du er like unormal som alle oss andre .
Viljaa Skrevet 8. desember 2011 #10 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har det ikke, men synes det er pent på jenter. Det kommer jo an på om det passer til ansiktsfasongen, men som regel synes jeg det gir en fin edge til ansiktet.
Gjest Wanted Skrevet 8. desember 2011 #11 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har også det, og det er veldig normalt. Spesielt hos de som har hjerteformet ansikt. Ingenting å ta på vei for.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #12 Skrevet 9. desember 2011 Jeg har også viker, på den ene siden er den tilogmed større (eller mer tilbaketrukket?) enn på den andre siden. Syns når jeg tar håret bakover, ellers ikke. Har et ganske ujevnt hårfeste, er vel beste beskrivelse. Hatt det så lenge jeg kan huske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå