Gjest SmurfeLurfen Skrevet 7. desember 2011 #1 Del Skrevet 7. desember 2011 Trenger litt hjelp, hehe Har skaffet meg spillekort og har kjøpt en 1 ukers kupong til kveldens vikinglotto Men hvordan vet man at man vinner? er jo 10 rekker nedover. Skal man krysse av etterhvert som tallene leses opp? På lotto sin hjemmeside står dette: For å spille Viking Lotto må du velge dine 6 tall av 48 mulige, da har du fylt ut 1 rekke. En kupong består av 10 rekker og koster 40 kroner. Men hvordan velger jeg mine 6 tall når det står 48 tall tilsammen? Og når det står f.eks. 4 rette + 1 ekstra tall. Skal man krysse av det ekstratallet som om det var en vanlig tall? Dette er pinlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #2 Del Skrevet 7. desember 2011 Trenger litt hjelp, hehe Har skaffet meg spillekort og har kjøpt en 1 ukers kupong til kveldens vikinglotto Men hvordan vet man at man vinner? er jo 10 rekker nedover. Skal man krysse av etterhvert som tallene leses opp? På lotto sin hjemmeside står dette: For å spille Viking Lotto må du velge dine 6 tall av 48 mulige, da har du fylt ut 1 rekke. En kupong består av 10 rekker og koster 40 kroner. Men hvordan velger jeg mine 6 tall når det står 48 tall tilsammen? Og når det står f.eks. 4 rette + 1 ekstra tall. Skal man krysse av det ekstratallet som om det var en vanlig tall? Dette er pinlig... Se på 'kviteringen' du fikk. Der er det 10 rekker a 6 tall. Hver rekke er et 'eget' spill. Har du alle 6 tallene som blir trukket i en og samme rekke, har du seks riktige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 7. desember 2011 #3 Del Skrevet 7. desember 2011 Se på 'kviteringen' du fikk. Der er det 10 rekker a 6 tall. Hver rekke er et 'eget' spill. Har du alle 6 tallene som blir trukket i en og samme rekke, har du seks riktige. Ok, da skjønner jeg. Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 7. desember 2011 #4 Del Skrevet 7. desember 2011 Ble ingen rad med 3 eller flere tall. Men hva var de 5 første tallene som ble lest opp i begynnelsen? Og lykketallet skal man vel ikke krysse av så lenge det ikke blir trukket i spillemaskinen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 7. desember 2011 #5 Del Skrevet 7. desember 2011 Du kan krysse, eller la være å krysse, så mye du vil. Om du vinner stort blir du kontaktet av norsk tipping, vinner du litt vil du se det neste gang du bruker spillekortet for å levere kupong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 7. desember 2011 #6 Del Skrevet 7. desember 2011 Du kan krysse, eller la være å krysse, så mye du vil. Om du vinner stort blir du kontaktet av norsk tipping, vinner du litt vil du se det neste gang du bruker spillekortet for å levere kupong. Ok, takk Men vet du hva de første 5 tallene var for? De var ikke en del av selve trekningen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 8. desember 2011 #7 Del Skrevet 8. desember 2011 Ok, takk Men vet du hva de første 5 tallene var for? De var ikke en del av selve trekningen... Kanskje det var Joker? Et eget spill der du spiller på spillkortnummeret ditt. Hvis du leser på Norsk Tipping sine sider, så er det ganske gode forklaringer der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 8. desember 2011 #8 Del Skrevet 8. desember 2011 Kanskje det var Joker? Et eget spill der du spiller på spillkortnummeret ditt. Hvis du leser på Norsk Tipping sine sider, så er det ganske gode forklaringer der. Muligens. Forklaringen på norsk tipping jeg så på igår var dårlig. Men får prøve å lete. Takk likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå