Gå til innhold

MSN- Kan jeg være skjult for andre enn den jeg snakker med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg står med status Vis som ikke pålogget er det umulig å snakke m kontaktene mine! Hvis jeg ønsker å snakke m én av kontaktene uten at de andre skal se at jeg er pålogget, er det mulig?

Videoannonse
Annonse
Gjest India Gyllenhaal
Skrevet

Ja, høyreklikk på navnene til alle du ikke vil skal se deg og velg block/blokker.

Skrevet

Er det ikke mulig å endre status til "ikke pålogget" etter at du har åpnet snakke-vinduet da?

Jeg vet ikke jeg, for jeg har aldri tenkt over det....

Så du får ikke til å kontakte andre, når du står som ikke pålogget selv??

*håper du finner ut av det*

Skrevet
Er det ikke mulig å endre status til "ikke pålogget" etter at du har åpnet snakke-vinduet da?

Jeg vet ikke jeg, for jeg har aldri tenkt over det....

Så du får ikke til å kontakte andre, når du står som ikke pålogget selv??

*håper du finner ut av det*

Har prøvd det, men da fikk jeg beskjed om at det var umulig å ta kontakt eller motta kontakt med status Vis som ikke pålogget.

Skrevet

etter å lese innleggene her, prøvde jeg litt.. Valgt "Vis som ikke pålogget"

og tok kontakt med ei på msn og skulle skrive, men fikk ikke skrive noe ting , og det står en beskjed : "Du kan ikke sende eller motta meldinger fordi statusen er satt til ikke pålogget"

Skrevet

Da blokkerer du de du ikke vil skal se seg som pålogget- værre er det ikke :wink: Man blokkerer ved å høyreklikke navnet i listen - og velge blokkere.

Skrevet

Vil den personen få beskjed om at han er blokkert???

Skrevet

Nei- man kan være blokkert uten å vite det. Man ser bare at den som har blokkert en er ikke pålogget. (Altså denne ER på logget - men ikke for de som han blokkerer) ...eh - var ikke så lett å forklare dette ... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...