chimp Skrevet 16. desember 2003 #1 Skrevet 16. desember 2003 Hvis jeg står med status Vis som ikke pålogget er det umulig å snakke m kontaktene mine! Hvis jeg ønsker å snakke m én av kontaktene uten at de andre skal se at jeg er pålogget, er det mulig?
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 16. desember 2003 #2 Skrevet 16. desember 2003 Ja, høyreklikk på navnene til alle du ikke vil skal se deg og velg block/blokker.
Chiquita Skrevet 16. desember 2003 #3 Skrevet 16. desember 2003 Er det ikke mulig å endre status til "ikke pålogget" etter at du har åpnet snakke-vinduet da? Jeg vet ikke jeg, for jeg har aldri tenkt over det.... Så du får ikke til å kontakte andre, når du står som ikke pålogget selv?? *håper du finner ut av det*
chimp Skrevet 16. desember 2003 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2003 Er det ikke mulig å endre status til "ikke pålogget" etter at du har åpnet snakke-vinduet da? Jeg vet ikke jeg, for jeg har aldri tenkt over det.... Så du får ikke til å kontakte andre, når du står som ikke pålogget selv?? *håper du finner ut av det* Har prøvd det, men da fikk jeg beskjed om at det var umulig å ta kontakt eller motta kontakt med status Vis som ikke pålogget.
Cooli Skrevet 16. desember 2003 #6 Skrevet 16. desember 2003 etter å lese innleggene her, prøvde jeg litt.. Valgt "Vis som ikke pålogget" og tok kontakt med ei på msn og skulle skrive, men fikk ikke skrive noe ting , og det står en beskjed : "Du kan ikke sende eller motta meldinger fordi statusen er satt til ikke pålogget"
Gjest Donna Skrevet 16. desember 2003 #7 Skrevet 16. desember 2003 Da blokkerer du de du ikke vil skal se seg som pålogget- værre er det ikke Man blokkerer ved å høyreklikke navnet i listen - og velge blokkere.
chimp Skrevet 16. desember 2003 Forfatter #8 Skrevet 16. desember 2003 Vil den personen få beskjed om at han er blokkert???
Gjest Donna Skrevet 16. desember 2003 #9 Skrevet 16. desember 2003 Nei- man kan være blokkert uten å vite det. Man ser bare at den som har blokkert en er ikke pålogget. (Altså denne ER på logget - men ikke for de som han blokkerer) ...eh - var ikke så lett å forklare dette ...
chimp Skrevet 16. desember 2003 Forfatter #10 Skrevet 16. desember 2003 ....men jeg skjønner det likevel!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå