Serviett Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Kjæresten og jeg tenkte å ta oss en tur til USA i tre uker. "Problemet" er at vi bare er 19 år - tror dere det vil bli et problem. Har forstått det slik at man nesten er nødt til å leie bil for å få med seg noe, ettersom alt er så stort der borte. Dette blir kanskje et problem ettersom vi ikke er 23/25. I det hele tatt er det litt kjipt å reise et sted, hvor man plutseilg ikke kan ta et glass vin til maten engang. Dere som har vært i USA, hvilken reiserute hadde dere? Vil oppleve mest mulig, men likevel ikke stresse rundt fra sted til sted. Kjæresten vil mye heller til Canada da, men jeg føler ikke det er så stort, at det blir ganske likt Norge? Noen erfaringer? Takk for svar!
Gjest Doh Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Leiebil kan bli et problem ja. Om dere i det hele tatt får leid en bil kommer det til å koste ganske mye, de tar ekstra av personer under 25 år(og dere må nok betale ennå mer). Vi kjørte L.A, San Louis Obispo, Monterey, Sam Fransisco, Yosemite Nathional Park, Sequoia Nathional Park, Las Vegas, Lake Havasu, San Diego, Laguna Beach. Brukte 17 dager og fikk med oss det meste. I byene. Var vi i to-tre dager, de andre stedene sov vi bare en natt.
Dragonfly84 Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 (endret) Canada er det fineste stedet jeg har vært, og det var også der de hyggeligste menneskene var. Men jeg fikk absolutt ikke vært der nok. Hvis jeg hadde hatt ubegrensa med midler ville jeg tatt fly til USA, Seattle, og brukt noen dager der. Utrolig fin by! Og så ville jeg dratt opp til Vancouver, f.eks. med buss, og så vært i Vancouver noen dager. Også en by å forelske seg i. Jeg ville dratt ut til Vancouver Island og sett Victoria, som noen mener er Canadas peneste by. Og jeg ville kjørt på rocky mountaineer og sett den kanadiske siden av rocky mountains, jeg ville dratt til Banff og Jasper national parks, jeg ville kjørt icefields parkway, jeg ville dratt rundt i Alberta og sett på den spektakulære naturen, så ville jeg flydd til Toronto og vært noen dager der, jeg ville fått med meg den kanadiske siden av niagarafallene, jeg ville dratt til Quebec og fått med meg den fransk-kanadiske kulturen og jeg ville sett the maritimes og all naturen der, som ser helt annerledes ut enn andre deler av landet. Google bilder av prince edwards island, nova scotia og new brunswick, så ser du Endret 7. desember 2011 av Dragonfly84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå