Iselilja Skrevet 17. desember 2003 #21 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg har handlet en del på nille, men mest fordi jeg jobbet der. Etter at jeg sluttet har det ikke blitt så mye. Men selv om det er mye dill der kan du finne masse greie ting og. Og de har begynt å ta inn flere kjente merker også nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. desember 2003 #22 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg handler masse lys og servietter og klesklyper og kluter og sånt på Nille, har også handlet glass til glassmaling der og handlet julegodtet til kalenderen på Nille, (etter at jeg innså at de faktisk førte mye av det samme som kostet dobbelte i vanlige dagligvarebutikker!!!) Klær handler jeg rett som det er på H&M og sko kjøper jeg svært ofte på Din Sko, så jeg er en sånn typisk billigbutikkperson. Mat derimot, handler jeg gjerne heller på Ultra en på Rimi! Gaver kjøper jeg også andre steder, fordi kvalitet er viktigere når jeg gir bort noe en når det er til eget bruk. (selv blir jeg jo lei av en genser etter kanskje ett halvt år, så kvaliteten trenger jo ikke være topp) Men jeg har jo favorittbutikker allikevel da! Noen niller er ryddige og enkle, DER går jeg. Kan få helt spader i andre Niller, hvor støvet ligger tjukt og det er bare kaos! Samme med din sko og H&M, noen butikker liker jeg bedre en andre, grunnet orden og plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reina Skrevet 17. desember 2003 #23 Del Skrevet 17. desember 2003 Handler mest på Coop fordi jeg har jobb og medlemsskap der! Handler også i andre butikker når ting er på tilbud, bortsett fra Europrismaten, den holder jeg meg unna. Mat skal jo smake godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 17. desember 2003 #24 Del Skrevet 17. desember 2003 :o Selvfølgelig gjør jeg det. Hvorfor skulle jeg ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 17. desember 2003 #25 Del Skrevet 17. desember 2003 Javist handler jeg på nille, max20 osv.. Men det er ikke ofte jeg finner noe av intresse der. Har handlet småting på nille. F.eks. søte små bamser(som jeg ELSKER), yatzyblokker, kortstokker, hårnåler, servietter, lys osv.. Men jeg kunne aldri tenkt meg å handle gaver til andre der. Whatsoever.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpebobla Skrevet 18. desember 2003 #26 Del Skrevet 18. desember 2003 Handler gjerne på slike butikker når prisen er viktigere enn kvaliteten.... Servietter, lys, garn og evt leker er jo ofte mye billigere på slike butikker så jeg handler gjerne der.... Er vel ikke flaut å gå rundt med en Nille-pose??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 18. desember 2003 #27 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg er sjelden innom 10'ern, da jeg vet av erfaring at jeg sjelden finner noe der. Men på Nille er jeg ofte siden vi er storforbrukerer av stearinlys, så jeg kjøper mange lys der. Nille har ikke bare billigting heller da, de fører jo f eks Høyang-kjeler der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 19. desember 2003 #28 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg synes det morsomt å se på alt det rare de har der jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 19. desember 2003 #29 Del Skrevet 19. desember 2003 Dersom de har tatt inn slike merkeleker ville jeg selvsagt ikke hatt noe i mot å kjøpe det, men av de leker jeg har sett der har det stort sett vært kopier og typiske billig-leker. De varer ikke lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 19. desember 2003 #30 Del Skrevet 19. desember 2003 De har fått inn ganske mye merketing både innen leker, kosmetikk/hudpleie, kjøkkenutstyr osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiko Skrevet 19. desember 2003 #31 Del Skrevet 19. desember 2003 Hei på dere. Jeg synes det er kjempeartig å handle i billigbutikker, særlig hvis det er en butikk som har alt av ting og tang. Elsker å gå i butikker på små landssteder, de har nemlig samlet alt under et tak. Litt trangt kan det jo være i butikken da, men pytt, pytt. Hilsen tiko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddl Skrevet 26. desember 2003 #32 Del Skrevet 26. desember 2003 På min lokale -nille butikk er det alltid rent og ryddig- og der kan jeg handle litt smådill viss jeg finner noe bra. Jeg syns det er kjekt å kikke på slike butikker- selv om jeg sjelden finner andre ting enn lys og rammer.. Har erfart at det ofte er dårlig kvalitet- så da legger jeg heller litt mer penger i fat og bestikk fra et glassmagasin enn å kjøpe det på -nille. (Jeg var så heldig å fikk 24delers Hardangerstålbestikk til jul og et fint servise-noe jeg ikke hadde hatt råd til å kjøpe selv..) Veninna mi kjøpte bestikk på -nille for 200- å det så ikke ut etter et par vask.. Bedre å kjøpe kvalitet eller å kjøpe billig gang på gang på gang... Ellers syns jeg ofte at ting kjøpt på Max20 og tiern og slikt ser simple ut.. Men det er jo meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 26. desember 2003 #33 Del Skrevet 26. desember 2003 Synes det er helt greit og gå på billigbutikker. Det er jo utrolig hva du kan finne og. Til jul i år skulle jeg kjøpe barbi bil til tantungen, siden hun har ønsket seg dette i over ett år. Det var veldig viktig at det skulle være barbi merket og ikke noe annet, og jeg var i alle leketøysforretninger jeg kunne finne, men fant kun steffi biler og ingen barbi biler. Fant faktisk barbi bil på nille, men jeg må nok si at jeg ble litt overasket, og sjekket pakken ganske nøye for å forsikre meg om at det var ekte barbi bil. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. desember 2003 #34 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg har ikke en sjanse i billigbutikker. Jeg har prøvd meg både på Nille, H&M og Vero Moda, men kommer alltid tomhendt ut igjen. Jeg synes vel helt ærlig at butikkene er litt ekle. :oops: Nei forresten, jeg må moderere meg litt. Jeg har faktisk handlet på kosmetikkbutikken til H&M som ligger i Bogstadveien. Jeg kjøper neglefiler og neglelakkfjerner der. Akkurat den butikken synes jeg er helt grei. Dessverre funker ingen andre billigbutikker. Og det er jo synd - for jeg er jo ikke akkurat rik. Så jeg skulle gjerne vært av typen som gjør kupp på slike steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. desember 2003 #35 Del Skrevet 27. desember 2003 Er innom Europris, Nille og Max20 når det er behov for bruksting som lys, servietter, kluter etc - og strømper handler jeg på sånne steder. Slites så raskt likevel her i huset at 10 kroners strømper holder i massevis. Har ingen fobi for billigbutikker jeg nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. desember 2003 #36 Del Skrevet 27. desember 2003 På min lokale -nille butikk er det alltid rent og ryddig- og der kan jeg handle litt smådill viss jeg finner noe bra. Det er utrolig stor forskjell på -nille butikker. Noen går det ann å gå inn i, andre gir meg hetta bare jeg står utenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå