Gå til innhold

Handler du på billigbutikker?

Arwen

Handler du på billigbutikker?  

1. 1. Handler du på billigbutikker?

• Ja
      41
    • Nei
      15

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg elsker å gå rundt å rote i slike butikker.

Kjøper kanskje ikke så mye, men finner som regel billige vaskekluter og servietter og sånt.

Vet om folk som synes at det er flaut å gå rundt med -nille-pose :ler: .

Selv synes jeg egentlig at det er helt greit å kjøpe billige alternativer, når kvaliteten ikke teller så mye. Men jeg må innrømme at jeg ikke kjøper så mange pynteting i disse butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo å si hva jeg selv gjør. Er vel litt sånn som deg Lea, synes det er artig å gå å titte. Noen ganger finer man noe OK, noen ganger er det bare søppel. Kjøper gjerne lys og sånnt der jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper en del lys på Nille, og når jeg først er der så titter jeg litt på hva de har. Kanskje finner jeg noe brukbart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nille kan være et skattkammer, alt etter hva man er ute etter. Leker kjøper jeg aldri der eller på europris, men div kjøkkenutstyr, glass, skåler og andre ting kan jeg gjerne shoppe med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å kikke der, og handler en del også. Nille, Eurpopris, 10'ern, sparkjøp......masse å hente, fra lys til ting på kjøkkenet og matvarer (makaroni og hermetik og slikt)

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overhodet ikke angst, de har som regel så mye rart samla på en plass, veldig kjekt igrunn :lol:

Om jeg f.eks kan få meg søppelbøtte til 70 kroner om jeg handler den på Nille istedenfor 150 kroner et annet sted, så handler jeg heller på Nille altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg har angst, og får litt hetta.... For Nille, tiern og Europris. Sånn max20 har jeg ikke prøvd... Men sambiz elsker Europris da - kjøper spyleveske og shampoo der til stadighet, og det er jo helt ok.

Har utviklet litt angst for HM og DinSko også. Andre finner mye lekkert der (søs gjør stadige kupp), jeg får skjelvinger når jeg kommer innenfor døren og klarer ikke å finne noen ting... Hender jeg stikker og kjøper kopier av søs sine kupp da... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg har angst, og får litt hetta.... For Nille, tiern og Europris. Sånn max20 har jeg ikke prøvd... Men sambiz elsker Europris da - kjøper spyleveske og shampoo der til stadighet, og det er jo helt ok.

Har utviklet litt angst for HM og DinSko også. Andre finner mye lekkert der (søs gjør stadige kupp), jeg får skjelvinger når jeg kommer innenfor døren og klarer ikke å finne noen ting... Hender jeg stikker og kjøper kopier av søs sine kupp da... :oops:

Hva skyldes dene angsten da, Sissan ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skyldes dene angsten da' date=' Sissan ?[/quote']

Jeg er ikke helt sikker :oops: . Tror kanskje det kommer fra den tiden jeg måtte handle julegaver på Nille fordi økonomien var trang.

Og så får jeg litt "loppemarked"-følelse av enkelte av butikkene (nei - jeg klarer ikke å kose meg med å lete etter kupp på loppemarkeder heller), de er rotete, det er altfor mye på hver hylle til at jeg får oversikten, og min lokale Nille-butikk tørker ALDRI støv av varene sine...

Jeg er absolutt ikke typen som må handle alt på Glassmagasinet, og jeg ser ikke sett forskjell på telys herfra eller derfra, jeg får bare klaus av selve butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg finner noe jeg vil ha, blåser jeg i om det er kjøpt i en såkalt billigbutikk eller ikke, uten at jeg handler ukritisk alt jeg ser av den grunn. Så nei, hos meg finner du absolutt ingen angst for billigbutikker.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ofte å stikke innom billigbutikker når jeg er i nærheten, ikke alltid jeg kjøper noe, men kluter, servietter, lys og masse annet kjøper jeg gjerne på nille. Når jeg skal ha papptallerkener og plastbestikk er det en selvfølge å handle på billigbutikker!

Godteri kjøper jeg ikke på de butikkene som ikke selger merkevare, for jeg har erfart at ikke alt smaker noe særlig godt - hjelper ikke at det er billig da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får meg ikke helt til å kjøpe mat på slike butikker, såfremt de ikke har samme merker som jeg er vant med fra før av. Snop, og da særlig i løsvekt, ligger jeg unna. Vanligvis smaker det mer kunstig, og de fargene... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke Nille og Max20 forretninger.

Jeg synes mange av dem ser billige og rotete ut. Har også sett at mange Nille-sjapper aldri tar støvtørking på alvor :o

Jeg må ( og har heller ikke råd til ) å kun gå og kjøpe alt på de mest eksklusive butikkene, men det er sjelden jeg er inne på Nille.

Skal jeg ha billig bomull så går jeg på H&M, skal jeg ha billige servietter etc. så er jo Big et greit alternativ.

Jeg synes mange av varene i slike butikker er begredelige og det er mye tull og fjas der.

Setter pris på at butikken jeg går i er nogenlunde ryddig og ren og at personalet setter fram varene sine på en ordentlig og kundevennlig måte.

Skal på tampen innrømme at jeg har kjøpt 20-pakning med melkeglass på Max20. Så det har hendt ;-)

Jeg er sikkert litt snobbete, - men jeg kan ikke for det :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvordan stand man holder butikken i har mye å si. På mitt gamle hjemsted var Nille upåklagelig til enhver tid, rent og ryddig. :) Men jeg har jo sett eksempler på det motsatte. Det samme gjelder Europris, har vært på noen der jeg praktisk talt snudde i døra, og andre der jeg kunne tusle omkring nokså lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nille kan være et skattkammer' date=' alt etter hva man er ute etter. Leker kjøper jeg aldri der eller på europris, men div kjøkkenutstyr, glass, skåler og andre ting kan jeg gjerne shoppe med meg.[/quote']

Kjøpte nettopp prinsesse-Barbie til minsten til jul på Nille. 198 kr. Billigere enn i lekebutikkene her ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var nok innom slike butikker oftere før enn nå. Tror det kommer av at jeg har nok ting&tang som er ryddet bort/kastet/ødelagt, og derfor ikke kjøper mer.

Men finner jeg noe jeg liker er jeg ikke redd for å kjøpe det fordi det kommer fra Nille eller Europris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler på sånne butikker rett som det er. Senest igår handlet jeg talglys og telys på Nille :D Billig og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...