Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg med å finne en brukbar bærbar pc som jeg kan kjøpe til min fru i julegave?

Hun vil ha en pc hvor hun har god lagringsplass, web.cam, dvdbrenner og mulighet for å spille noen av de nyeste spillene på markedet (ikke noe krav ang. spilling, men absolutt et pluss for meg)

Har sett litt på denne: http://www.prisguide.no/produkt/acer-aspire-5742g-500gb-i3-370m-143825/detaljer men jeg har ikke peiling på data selv, så det hadde vært supert med noen tips! Jeg har hovedsaklig et budsjett på rundt 4000kr, men kan strekke meg til 5000kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gå for hp eller compaq. Drittmaskiner og de som får flest reklamasjoner.

Skrevet

se om du kan finne en asus som holder de målene du vil ha til din pris:) pm meg om du trenger litt mer hjelp. ikke lett å finne fram i alle trådene man har deltatt i den siste tiden på forumet.

• Liker 1
Gjest SemperFi
Skrevet

i3 er et RENT helvetet å ha noe med å gjøre, maken til ditt-brikkesett skal man se langt etter, klarer såvidt å kjøre flere applikasjoner på den drittkjernen.

Skrevet

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=647916#extra

Den SemperFi nevner er en helt klart bedre maskin, men denne er ca 1000 kroner billiger :)

jeg har den modellen der. genial som skole pc ihvertfall, batteriet varer i 5-7 timer. i motsetning til mange andre produsenter så har asus også klart å skru sammen pc`n slik at man ikke får brannsår på hånda om man viler hendene på maskinen, veldig fornøyd med den datan.

Gjest SemperFi
Skrevet (endret)

Hva mener dere om denne:

http://www.euronics.no/Produkter/Data/Baerbare/ASUS-X53U-15.6-HD-Radeon-HD6320-Baerbar-PC

Hvilke spill kan den f.eks klare med? Har en stasjonær vi heller vil oppgradere, men fruen er stor fan av SIMS 3, så lurer på om denne i linken klarer med dette spillet uten store problemer?

Klarer spillet ja, men det er en notebook, fra euronics, lol.

Må legge til at den prosessoren som er på maskinen er crrrraaaapppppyyy!

Endret av SemperFi
Skrevet

Klarer spillet ja, men det er en notebook, fra euronics, lol.

Må legge til at den prosessoren som er på maskinen er crrrraaaapppppyyy!

For å være ærlig, så vet jeg ikke hva det betyr at dataen er en "notebook"?

Finnes det andre greie ASUS-maskiner til rundt 3000kr? Og hva tror dere, de maskinene som dere har anbefalt hittil, vil de synke i pris når nyttårssalget starter?

Gjest SemperFi
Skrevet

For å være ærlig, så vet jeg ikke hva det betyr at dataen er en "notebook"?

Finnes det andre greie ASUS-maskiner til rundt 3000kr? Og hva tror dere, de maskinene som dere har anbefalt hittil, vil de synke i pris når nyttårssalget starter?

Ja, maskinvare synker alltid i pris.

Men det kan hende at de slutter å selge de.

Skrevet

Ser ikke helt poenget med å anbefale en maskin med 4-kjerners CPU når det ikke engang nevnes forespeilet bruk. Overkill. Kjøp det du trenger i dag, selg maskinen og kjøp ny når du trenger mer maskinkraft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...