AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Er det virkelig bare meg som ikke er så "glad" i musikk? Jeg er GLAD i musikk og LIKER musikk, men det er sjelden jeg hører på det.. De fleste sitter med øretelefoner på bussen, vet hvilke sanger som topper listene, går på konserter osv. Når jeg er ute og jogger og treffer andre joggere er det sjelden de løper uten musikk på øret feks.. Jeg hører på radio en sjelden gang, av og til på fest o.l., men det blir med det.. Er det meg som er unormal eller?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Jeg tror egentlig du er ganske normal, jeg. Er selv en periodevis musikkentusiast. Dvs., spiller instrument, spiller i band, har studert musikk og virkelig elsker musikk, det er en stor del av livet mitt. Men hvor mye jeg orker å høre på musikk, går i bølgedaler. De siste 3-4 månedene har jeg kanskje hørt på til sammen 30 forskjellige sanger, spredt utover all den tiden. Klarer ikke å høre på musikk hele tiden, liker å av og til ha det helt stille rundt meg og bare høre på de naturlige lydene som er der.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Jeg elsker musikk, men som den forrige taler går det i perioder. Når jeg trener på senter og sitter på buss derimot må jeg ha musikk bare for å kunne være i min egen verden, ikke fordi jeg bare mååå høre på. Vel, kanskje jeg må høre litt når jeg trener siden musikken får meg til å ta i hardere.
Satellites Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Jeg er langt fra noen musikkentusiast. Hører på musikk når jeg vasker, eller julemusikk i jula - storsett ellers foretrekker jeg stillhet :-)
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Takker for svar. Bra og høre at det er flere Men sant skal sies, det er ikke de siste mnd jeg har vært slik, det er hvertfall de siste 8 årene. Jeg hører heller tv i bakgrunnen enn musikk... Nå i julen da jeg baker osv, hadde jeg tenkt å ha julesanger i bakgrunnen. Det er det minste jeg kan gjøre tenkte jeg. Men hittil har jeg altså ikke gjort det, og jeg er snart ferdig med baksten.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #6 Skrevet 7. desember 2011 Jeg er glad i musikk, men blir sliten og gal hvis jeg blir utsatt for det hele tiden og aner ikke hva som ligger på topplistene. På mp3-spilleren har jeg faktisk ikke en eneste musikkfil, kun lydbøker og podcaster fra nrk, og da utelukkende programmer med minimalt av musikk som Språkteigen, Verdt å vite, Naturens verden, Friluftsmagasinet osv
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 Må bare tilføye en av grunnene til at jeg spør dere om jeg er unormal. De fleste vennene mine oppigjennom alle år, har alltid vært "sjokkert" over at jeg ikke vet hvilken sang de snakker om osv osv. Synes jeg er kjedelig som ikke bruker penger på konserter osv. Og lurer på hvordan i alle dager jeg klarer å ta meg en flaske vin uten å måtte høre på musikk. TS
Lloud Skrevet 7. desember 2011 #8 Skrevet 7. desember 2011 For meg høres det like normalt ut som at jeg er en sånn musikkelsker som hører på musikk 24/7. Selv når jeg ligger med kraftig hodepine, og burde sove utsetter jeg meg for live-dvd'er og høyt volum. Noen liker det bare, andre liker det ikke
Gjest Herr Drue Skrevet 8. desember 2011 #9 Skrevet 8. desember 2011 Jeg må innrømme jeg synes det er ganske turn-off når folk har et musikksyn som trådstarters. 1
Gjest Heloise Skrevet 8. desember 2011 #10 Skrevet 8. desember 2011 Er det virkelig bare meg som ikke er så "glad" i musikk? Jeg er GLAD i musikk og LIKER musikk, men det er sjelden jeg hører på det.. De fleste sitter med øretelefoner på bussen, vet hvilke sanger som topper listene, går på konserter osv. Når jeg er ute og jogger og treffer andre joggere er det sjelden de løper uten musikk på øret feks.. Jeg hører på radio en sjelden gang, av og til på fest o.l., men det blir med det.. Er det meg som er unormal eller? Jeg elsker å høre på musikk når jeg reiser, kollektivt i byen altså. Ellers har jeg det best uten, og hører sjeldent på musikk hjemme.
Gjest Badabing Skrevet 8. desember 2011 #11 Skrevet 8. desember 2011 Jeg aner aldri hva som topper listene, men jeg går på konserter og kjøper plater. Hører ikke så mye på musikk utendørs, men har på radioen når jeg vasker og lager mat, og lytter til plater om kveldene. Når jeg føler for det, og det er ikke nødvendigvis hver dag. Det er for mye lyd rundt oss hele tiden og jeg blir noen ganger stresset av det, så jeg liker også å bare ha det helt stille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå