AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Men jeg må bare få det ut! Jeg syns svigerfar er urenslig og ustelt. Han har langt, ustelt vilt krøllete hår som står til alle kanter, har ofte dårlig ånde og går med slaskete klær, eller bare i strømpebuksa når jeg kommer på besøk. Og noen ganger går han inne uten sokker på, og da får jeg meg det verste synet av de verste soppinfiserte, lange tåneglene ever. Jeg ble kvalm. Hvorfor i huleste går han ikke til lege med de?? Dessuten er han veldig fysisk og skal klemme og kose med barnbarnet sitt, altså min sønn. Jeg får vondt inni meg når han gjør det, men sier ingenting. Vasker ungen godt etterpå for å si det sånn Og her en dag var jeg og pynta meg på badet, og han spurte om han kunne smette inn og tisse, jada, jeg går ut og når jeg går inn igjen ligger det tiss utover doskålen og litt på gulvet. PUUUKE! Noen som forstår at jeg syns han er en smule ekkel..?? :/
Harmony Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Skjønner godt at du synes det er ekkelt, jeg hadde også syntes det. Har han ikke kone?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Dt aller ekleste her er vel at svigerfaren din bruker STRØMPEBUKSE? 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Dt aller ekleste her er vel at svigerfaren din bruker STRØMPEBUKSE? Hehe, jeg mener sånn ulltights TS
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Skjønner godt at du synes det er ekkelt, jeg hadde også syntes det. Har han ikke kone? Jo, de er gift og alt. Men ser ikke for meg de har noe særlig SAMLIV, hvis du skjønner. Hadde klikka på han hvis det var min mann. Men ser ut til at de bare kjører sine egne løp der. TS
Harmony Skrevet 7. desember 2011 #6 Skrevet 7. desember 2011 Jo, de er gift og alt. Men ser ikke for meg de har noe særlig SAMLIV, hvis du skjønner. Hadde klikka på han hvis det var min mann. Men ser ut til at de bare kjører sine egne løp der. TS Litt trist at kona ikke sier i fra til mannen sin da. Noe slikt burde man kunne ta opp uten problemer når man har vært i et langt forhold
Gjest odisi73 Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 (endret) Ganske ekkelt med det som er urenslig men om han har vilt krøllet hår og skjegg må få være opp til hver enkelt. Men hvis han ikke vasker seg må du si det til mannen din så kan han ta det opp med faren sin,det er jo ganske ekkelt når du føler du må vaske barna etter han har klemt dem. Kanskje et tips å si til han neste gang dere er på besøk at han burde ta et grønnsåpebad på bena og kjøpe soppkrem på apoteket så blir han kvitt fotsoppen Lykke til Endret 7. desember 2011 av odisi73
altflyter Skrevet 8. desember 2011 #9 Skrevet 8. desember 2011 Jeg ville tatt det opp med mannen/samboeren min, og fått ham til å ta det opp på en hyggelig måte... Er vel lite annet man kan gjøre, men jeg skjønner deg godt! 1
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 20. desember 2011 #10 Skrevet 20. desember 2011 Jeg ville tatt det opp med mannen/samboeren min, og fått ham til å ta det opp på en hyggelig måte... Er vel lite annet man kan gjøre, men jeg skjønner deg godt! Er strengt tatt ingenting man kan gjøre, med mindre det går utover noens helse. Hva han gjør med sitt eget utseende er bare hans buisness!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå