Gjest Surrehodet Skrevet 7. desember 2011 #1 Del Skrevet 7. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 7. desember 2011 #2 Del Skrevet 7. desember 2011 Åh herregud! Fysisk kvalm ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. desember 2011 #3 Del Skrevet 7. desember 2011 denne har vært omtalt her inne før. Skrekkelig video. Jeg så det på TV første gang og jeg gråt vel nesten hysterisk for den stakkars gutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 7. desember 2011 #4 Del Skrevet 7. desember 2011 denne har vært omtalt her inne før. Skrekkelig video. Jeg så det på TV første gang og jeg gråt vel nesten hysterisk for den stakkars gutten. Åh- visste ikke det, har ikke brukt så mye tid her inne i det siste. Men den er grusom......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #5 Del Skrevet 7. desember 2011 Det var vel noe med at hun overdrev for å få bli med på tv? Husker ikke helt, kanskje noen andre gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 7. desember 2011 #6 Del Skrevet 7. desember 2011 Det der er barnemishandling, grov sådan. Fy søren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 7. desember 2011 #7 Del Skrevet 7. desember 2011 Så dum jeg er som åpner sånne linker når jeg ammer! For en grusom video! Mammahjertet mitt blør. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #8 Del Skrevet 7. desember 2011 Visstnok så var dette en engangs hendelse for å få komme på tv... Helt sykt og jeg blir sint inne i meg. Link til side angående saken Enda en link til side angående saken Merker at jeg får mer og mer avsmak for Dr.Phil sine program. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #9 Del Skrevet 7. desember 2011 Hadde jeg møtt på henne ville jeg havnet på forsiden i avisene dagen derpå for særdeles grov vold. J###a monster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satellites Skrevet 7. desember 2011 #10 Del Skrevet 7. desember 2011 Men hvordan kan det ha vært en engangsforetredelse når sønnen tydligvis viste godt hva som kom? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 7. desember 2011 #11 Del Skrevet 7. desember 2011 Fy F. Hun skulle blitt fratatt barna umuddelbart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #12 Del Skrevet 7. desember 2011 Sønnen hennes virker desperat, men ikke desperat på den måten at han ikke så dette komme, han har opplevd hennes raseri og idioti før, det er tydelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria.91 Skrevet 7. desember 2011 #13 Del Skrevet 7. desember 2011 Noen som vet hvilken sesong og episode dette er? skulle gjerne sett resten av den, er bomsikker på at hun blir skjelt ut til pers av dr. Phil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest g21 Skrevet 7. desember 2011 #14 Del Skrevet 7. desember 2011 Hun gjorde dt for å få oppmerksomhet,hun ble tatt for barnemishandling i retten..søk på jessica bagley på youtube,mommy confessions..dt er 2 episoder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annaires Skrevet 7. desember 2011 #15 Del Skrevet 7. desember 2011 Vedkommende som filmer skulle slått til den dama hardt! Man ser da ikke på at et barn blir mishandlet på den måten. Hjertet mitt blør! Engangshendelde eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #16 Del Skrevet 7. desember 2011 Det var vel storesøstra som filma. Ville vel ikke bli mishandla hun også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #17 Del Skrevet 7. desember 2011 Visstnok så var dette en engangs hendelse for å få komme på tv... Helt sykt og jeg blir sint inne i meg. Link til side angående saken Enda en link til side angående saken Merker at jeg får mer og mer avsmak for Dr.Phil sine program. Det er jo selvsagt noe hun sier for å slippe unna. Dr Phil presiserte at han aldri hadde fått noen til å gjøre noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aristocat Skrevet 7. desember 2011 #18 Del Skrevet 7. desember 2011 Stakkars, stakkars liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 8. desember 2011 #19 Del Skrevet 8. desember 2011 Mammahjertet mitt blør, sånt som dette er bare helt ufattelig vondt å se. Kommer aldri, aldri til å forstå hvordan noen greier å gjøre sånt mot barn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå