Gå til innhold

Dette er ikke ok

Gjest Surrehodet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

denne har vært omtalt her inne før.

Skrekkelig video.

Jeg så det på TV første gang og jeg gråt vel nesten hysterisk for den stakkars gutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

denne har vært omtalt her inne før.

Skrekkelig video.

Jeg så det på TV første gang og jeg gråt vel nesten hysterisk for den stakkars gutten.

Åh- visste ikke det, har ikke brukt så mye tid her inne i det siste.

Men den er grusom.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel noe med at hun overdrev for å få bli med på tv? Husker ikke helt, kanskje noen andre gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dum jeg er som åpner sånne linker når jeg ammer! For en grusom video! Mammahjertet mitt blør. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg møtt på henne ville jeg havnet på forsiden i avisene dagen derpå for særdeles grov vold. J###a monster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan kan det ha vært en engangsforetredelse når sønnen tydligvis viste godt hva som kom?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen hennes virker desperat, men ikke desperat på den måten at han ikke så dette komme, han har opplevd hennes raseri og idioti før, det er tydelig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvilken sesong og episode dette er? skulle gjerne sett resten av den, er bomsikker på at hun blir skjelt ut til pers av dr. Phil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun gjorde dt for å få oppmerksomhet,hun ble tatt for barnemishandling i retten..søk på jessica bagley på youtube,mommy confessions..dt er 2 episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annaires

Vedkommende som filmer skulle slått til den dama hardt! Man ser da ikke på at et barn blir mishandlet på den måten.

Hjertet mitt blør! Engangshendelde eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visstnok så var dette en engangs hendelse for å få komme på tv... Helt sykt og jeg blir sint inne i meg.

Link til side angående saken

Enda en link til side angående saken

Merker at jeg får mer og mer avsmak for Dr.Phil sine program.

Det er jo selvsagt noe hun sier for å slippe unna. Dr Phil presiserte at han aldri hadde fått noen til å gjøre noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammahjertet mitt blør, sånt som dette er bare helt ufattelig vondt å se. :tristbla:

Kommer aldri, aldri til å forstå hvordan noen greier å gjøre sånt mot barn.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...