Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag når jeg skulle skrape på flax julekalenderen min fant jeg rett og slett ikke luke nummer syv. Jeg stod å gransket den i fem minutter men fant den for pokker ikke! Så tenkte jeg at kanskje jeg hadde åpnet feil luke en gang og gikk å så på kalenderen til kjæresten min, men fant den ikke der heller. Så googlet jeg kalenderen nå og fant et bilde av den, men jeg finner den ikke der heller!! Er det bare jeg som er helt blind, eller mangler det faktisk en luke syv? Her er link til bildet jeg fant på google : min lenke .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Luke 7 ligger mellom 24 og 20. Den ligger midt på hjørnet av huset, oppå en melisstripe, og er derfor ikke lett å se.

:)

• Liker 3
Skrevet

Jeg fant den nå... teitingene har plassert den akkurat på hjørnet av huset over det hvite..

Da var jeg visst bare blindt, gitt..

Skrevet

Jeg fant den på bildet. Nederst på hushjørnet.

Gjest luringen
Skrevet

jeg har nettopp vært lettere irritert over å ikke sett/funnet luke 7, så takk for hjelpa:)

Skrevet

Haha, hadde samme problemet :P Takk for hjelpa!

Skrevet

fant heller ikke min idag tidlig. tok en god stund gitt.

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Ser ikke skogen for bare trær vettu! Fant den heller ikke med en gang :fnise:

Skrevet

Haha, jeg fant den heller ikke =) I tillegg skjønte jeg ikke får i går at jeg også skulle skrape pakkene =D *blånd*

Skrevet

Jeg fant den heller ikke først, men fant den etter noen minutter, haha. Noen som har fått to like symboler ennå? Jeg får bare forskjellige, kjedelig. Blir sikkert mer spennende etter hvert da :nisse:

Skrevet

Jeg fant den heller ikke først, men fant den etter noen minutter, haha. Noen som har fått to like symboler ennå? Jeg får bare forskjellige, kjedelig. Blir sikkert mer spennende etter hvert da :nisse:

Har fått to reinsdyr (500 kr) så langt...

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Jeg har fått to lys, to pakker og to votter! :biggrin:

Får vel ikke noen flere lys, pakker eller votter jeg da :fnise:

Gjest Tove Mikkelsen
Skrevet
I dag når jeg skulle skrape på flax julekalenderen min fant jeg rett og slett ikke luke nummer syv. Jeg stod å gransket den i fem minutter men fant den for pokker ikke! Så tenkte jeg at kanskje jeg hadde åpnet feil luke en gang og gikk å så på kalenderen til kjæresten min, men fant den ikke der heller. Så googlet jeg kalenderen nå og fant et bilde av den, men jeg finner den ikke der heller!! Er det bare jeg som er helt blind, eller mangler det faktisk en luke syv? Her er link til bildet jeg fant på google : min lenke .
Skrevet

Hei, du er nok ikke alene om det... må være en fabrikasjonsfeil... Ganske lurt egentlig, for da er det færre som kan vinne... lurer på hvordan de skal rette opp denne feilen.

Skrevet

Nå fant jeg den på hushjørne... den var jammen godt gjemt...

Gjest stinemos
Skrevet

Jeg leita også kjempelenge, måtte legge den bort å ta den frem til senere, og da fant jeg den :fnise:

Skrevet

Jeg har en mindre flaxkalender enn dere ser jeg, men er jo samme opplegget. Jeg har fått fire stjerner så langt, hvis jeg får ni blir det 10.000 kroner :gjeiper: *krysser fingrene*

Skrevet

Jeg har to sleder og to lys.

Har også den andre varianten av Flaxkalender. Null uttelling hittil. Nå har jeg hatt sånn i veldig mange år og beste gevinsten var rundt 250 kr. Hadde lovt unger å kjøpe julegotteri for det. Vi koste oss virkelig og mammaen var glad for gevinsten i en rimelig trang tid.

Skrevet

Skrevet

takk for hjelpen, fant den nå som jeg så hva dere skrev:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...