AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Er det teit å sende julekort med bilde av meg selv?
Gjest Tekola Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Tror jeg hadde stusset litt akkurat i det jeg fikk det, men ikke tenkt noe mer over det etterpå. Julekort er koselig uansett
Wonders Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 jeg ville blitt veldig glad. Jeg liker mine venner. Ikke alltid like koselig å få bilder av hunder og barn t venner... år etter år...
suzie Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Jeg synes det hadde vært veldig koselig. Synes det er kos å få kort med bilder av både barn og dyr. Bilde av en selv ville vært nytt, men veldig kos. Forresten har jeg flere ganger fått bilder av hele familier - helt topp. Julekort er en fin ting.
Gjest Consensio Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 (endret) Kommer helt an på hva slags bilde det er og hviodan personen på bildet er som person. Men som oftest syns jeg slikt bare er kleint. Endret 7. desember 2011 av Consensio
kaprifolen Skrevet 7. desember 2011 #6 Skrevet 7. desember 2011 (endret) Venninna mi sender alltid morsomme bilder av seg selv! Bl.a actionbilde mens hun hopper av en huske, bilder fra turer o.l. morsomt! Det hender også at hun sender bilde av seg og en kjendis! og signerer hilsen "Lise og Will", "Lise og Barack" osv! Endret 7. desember 2011 av kaprifolen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå