LovelyMonroe Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Jeg har en iphone 4 som jeg har hatt i underkant av et år. Igår merket jeg noe rart(hadde hørt på musikk via hodetelefonene den dagen), senere på dagen når jeg ringte noen så hører jeg ikke noe, ikke ringelyden en gang, men de hører meg. Når jeg skrur opp volumen på siden, både mens jeg ringer og ikke, så står det hodetelefoner... men jeg har ikke noe hodetelefoner i! Jeg har prøvd å blåse, og å pirke forsiktig nedi headsett inngangen men det hjelper ikke, kan heller ikke høre noe når jeg spiller av musikk?? MEN når jeg tar på høytaler hører jeg vedkommende jeg snakker med, det kan jeg når jeg har på headset også. men er egentlig ikke intr i å måtte bruke headset hele tiden da... jeg har ikke forsikring, men gjelder ikke dette på noe garanti eller noe?? for mobilen funker jo fint ellers, og jeg har jo ikke gjort noe med den??..
LovelyMonroe Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2011 Har du prøvd å slå den av og på? jepp
Henkie Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Telefonen tror tydeligvis den har headsett tilkoblet. Prøv å ta headsett ut/inn noen ganger. Ta så en omstart. Hjelper ikke det, kan du prøve å gjenopprette telefonen via iTunes eller iCloud. Siste utvei er å levere den inn. Sørg for å gjøre det FØR den er ett år gammel. Garantisaker er alltid mye enklere da
Gjest Iah Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Dette er et velkjent problem for iPhone. Hadde samme trøbbel med min 3GS. Det kan hjelpe å ta pluggen til hodetelefonene inn og ut et par ganger som Henkie skriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå