ToveM Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Et lite tips til dere som enda sender julekort med posten (og fortsett for all del med det) Vær så snill og sjekk at adressene deres er riktig, og fullstendig. Dert nytter ikke å skrive Per Olsen, 4000 Stavanger (ja det er faktisk en del som skriver det slik...) Sjekk og at dere ikke bruker eldgamle postnummer. Et lite eksempel her fra området som stadig går igjen. er 4060 Kleppe, det heter 4352 Kleppe, og det gjelder mange andre plasser. Så lenge jeg har jobbet i posten har det første ikke vært i bruk, og det er nærmere 30 år..Går som regel greit når en av oss gamle veteraner sorterer posten manuelt, men maskinene leser det ikke, Og unge julevikarer har heller ingen peiling. Det letter arbeidet vårt enormt og posten kommer raskere frem hvis adressene er riktig. Takk. 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Den skjønner jeg veldig godt. Akkurat som at i min jobb så er jeg veldig glad for at du betaler en faktura på kr. 548, 17 og ikke bare 548 kr. Det er merarbeid for meg. Saken er at man ikke ofte tenker over og faktisk vet hva merarbeid det kan bety for andre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå