AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Tittlen sier seg selv. Knirke burde svare.
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Et ok bilde, der vedkommende ikke skjærer grimaser, har parykk på (jeg håper virkelig at det faktisk er parykk) eller ikke viser ansiktet. I profilteksten bør man iallefall skrive ett eller annet om seg selv som det er mulig for en mulig samtalepartner å gripe fatt i. Det kan også være et eller annet som du leter etter som noen kan kjenne seg igjen i og kommentere. I tillegg bør man selvfølgelig ikke bare skrive "hei, jeg liker profilen din" "hei, hvordan går det" eller lignende hvis man slenger i vei et brev. Da ender det som regel opp med at jeg skriver det samme tilbake, også slutter hele greia der!
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 I tillegg til et profilbilde med smil, flere bilder som viser litt mer om hva slags type du er (og ikke alle tatt med mobilen på badet). Skriv litt om deg selv, gjerne med litt humor/selvironi. Dropp info om hvor fin bil/båt/leilighet du har (fins faktisk endel som tror det imponerer). Ellers enig med Wolfmoon.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Det siste jeg vil se er bilder tatt i speilet.. Ellers har jeg lite med krav. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 en som ser bra ut...og sist men ikke minst, ønsker jeg å se en som ikke skriver at han liker naturen å gå tur på marka.. er nesten lei av det.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #8 Skrevet 7. desember 2011 Hva jeg ikke ønsker å se på profilen: - Bildet der han viser muskler - bilder hvor han har bar overkropp - Modell bilde av gutten - fest bildet - bildet med røyk i munnen - profilbildet med andre damer - kopi av en sånn "moro" tekst mange andre har, (feks: Ville du 1- knulla meg, 2- gitt meg en klem, 3- gått på date med meg osv....) - profil tekst om hvor sexy damer er og hvor utrolig lyst på han har på de Hva jeg ønser å se på en profil: - Fint bildet av gutten. holder med et helt enkelt og greit bildet hvor han smiler:) eller hvor han feks driver med noe han liker godt - En profil tekst som inviterer en til og ta kontakt, trenger ikke være noen lage greier. Holder med: Alltid hyggelig med et brev (utleverer han seg aaaalt for mye i profil teksten så kan det bli litt vanskelig om hva man skal spørre om for å få igang en samtale) - jeg liker også at han nevner høyden sin, hvis det er sånn som det feks er på skyby hvor det er lagt opp til at man kan skrive høyden, men det er kanskje bare meg da jeg er unormalt opptatt av høyden ) 1
Facepainter Skrevet 7. desember 2011 #9 Skrevet 7. desember 2011 Dette er min: Halla damer! Sprek å viril gutt i 30 åra søker DEG for kos å moro. Vært single lenge nå, så rimelig desp etter en kjæreste hehehe!!! Jeg liker damer som tør være damer å litt bimbo, "I need a real women". Jeg er rimelig velutstyrt "der nede" så du må takle en skikkelig mann å være glad i sex!! :) Hehe Mine interesser er bil, DAMER, festing å alt som er gøy. Når det gjelder hva jeg jobber med så varierer det litt-- 1
Gjest Tidssone Skrevet 7. desember 2011 #10 Skrevet 7. desember 2011 Jeg synes det er helt greit med bilder i bar overkropp. Særlig dersom overkroppen tåler å bli tatt bilde av. Synes også det er helt greit med bilder som er tatt på fest/annen sosial sammenheng. Bilder av bilen, motorsykkelen og hunden er major turn-off. Og hva søren legger man ut bilde av sjøen, et tre, en solnedgang, naboens katt eller en fjellknaus for? Profilteksten bør vise noe av humoren til mannen og fortelle litt om hva han søker, uten at det er lange kravlister. Drit oppi å skrive at en liker kos, koooooos eller kooooooz. (Siden man søker en partner og er mann, er det rimelig opplagt at du kan tenke deg en runde i halmen sånn dann og vann.) Det er helt greit å skrive det dersom man har et seriøst problem med kroppskontakt. Definer gjerne hva du legger i begrepet "trener jevnlig" og "atletsik kroppsbygning". Det er ofte en fordel å skrive at du er 1.75 dersom du er 1.75 og ikke satse på at dama bryr seg om det indre når hun oppdager at du faktisk ikke er 1.87. 1
Steinar40 Skrevet 7. desember 2011 #11 Skrevet 7. desember 2011 Dette er min: Halla damer! Sprek å viril gutt i 30 åra søker DEG for kos å moro. Vært single lenge nå, så rimelig desp etter en kjæreste hehehe!!! Jeg liker damer som tør være damer å litt bimbo, "I need a real women". Jeg er rimelig velutstyrt "der nede" så du må takle en skikkelig mann å være glad i sex!! :) Hehe Mine interesser er bil, DAMER, festing å alt som er gøy. Når det gjelder hva jeg jobber med så varierer det litt-- Denne høres ut som en klar vinner! Spørsmålet er bare hva man egentlig vinner hehe 3
Pene sko... Skrevet 7. desember 2011 #12 Skrevet 7. desember 2011 (endret) *Snip* Det vi alle dør etter å få vite er om dette har funket for deg? Må du stadig rydde innboksen for meldinger med en flørtende undertone eller gråter du over tastaturet fordi du bare mottar random reklame på din e-post? Endret 7. desember 2011 av Pene sko... 2
Knirke Skrevet 7. desember 2011 #13 Skrevet 7. desember 2011 (endret) Jeg får mange meldinger, og svarer dem som regel på en mer eller mindre høflig måte, uansett hvordan de ser ut. Men det er én person (og kun én!) jeg har aktivt tatt kontakt med selv. Og jeg kan bare si med én gang: Ja, bildet er viktig. Man må tross alt være tiltrukket av personen hvis det skal bli manne-emne :gjeiper: Det som tiltrakk meg var at han hadde et pent smil, solbrun og passelig ubarbert og rufsete på håret. Bildene hans sier at han er aktiv og liker friluftsliv UTEN at han er nødt til å skrive side opp og ned om det. Blondt hår og blå øyne er et pluss, men ikke et must. Han holder seg unna klisjéene i profilen (F.eks like å reise, være med venner, gå på byen osv). Han har tatt med noen detaljer om seg selv som skiller seg ut, og akkurat det var min inngangsport til å ta kontakt! Andre kvaliteter som får pluss i boka hos meg: - God utdannelse (men ikke nødvendigvis en høytlønnet jobb) - Kjæledyr. ALLE elsker vel en mann med hund eller katt? - Humor og selvironi. F.eks en av de jeg har møtt irl, som skrev i profilen sin: "Jeg har mange ambisjoner. En av dem er å finne ut hva de andre er" Endret 7. desember 2011 av Knirke
Steinar40 Skrevet 7. desember 2011 #14 Skrevet 7. desember 2011 - Humor og selvironi. F.eks en av de jeg har møtt irl, som skrev i profilen sin: "Jeg har mange ambisjoner. En av dem er å finne ut hva de andre er" Men det er kanskje ikke like morsomt hvis han virkelig mener det? 1
Gjest Tidssone Skrevet 7. desember 2011 #15 Skrevet 7. desember 2011 - Kjæledyr. ALLE elsker vel en mann med hund eller katt? Nope.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #16 Skrevet 7. desember 2011 Jeg får mange meldinger, og svarer dem som regel på en mer eller mindre høflig måte, uansett hvordan de ser ut. Men det er én person (og kun én!) jeg har aktivt tatt kontakt med selv. Og jeg kan bare si med én gang: Ja, bildet er viktig. Man må tross alt være tiltrukket av personen hvis det skal bli manne-emne :gjeiper: Det som tiltrakk meg var at han hadde et pent smil, solbrun og passelig ubarbert og rufsete på håret. Bildene hans sier at han er aktiv og liker friluftsliv UTEN at han er nødt til å skrive side opp og ned om det. Blondt hår og blå øyne er et pluss, men ikke et must. Han holder seg unna klisjéene i profilen (F.eks like å reise, være med venner, gå på byen osv). Han har tatt med noen detaljer om seg selv som skiller seg ut, og akkurat det var min inngangsport til å ta kontakt! Andre kvaliteter som får pluss i boka hos meg: - God utdannelse (men ikke nødvendigvis en høytlønnet jobb) - Kjæledyr. ALLE elsker vel en mann med hund eller katt? - Humor og selvironi. F.eks en av de jeg har møtt irl, som skrev i profilen sin: "Jeg har mange ambisjoner. En av dem er å finne ut hva de andre er" Da får jeg vel bare justere profilen min og sende en melding til deg!
Knirke Skrevet 7. desember 2011 #17 Skrevet 7. desember 2011 Da får jeg vel bare justere profilen min og sende en melding til deg! Skal du lyve på deg en katt nå? Jeg sjekker alltid fakta nøye! :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #18 Skrevet 8. desember 2011 Skal du lyve på deg en katt nå? Jeg sjekker alltid fakta nøye! :gjeiper: Jeg har faktisk en katt, den bare bor hos foreldrene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå