Gå til innhold

Erfaring med penisringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettop gått til innkjøp av http://www.kondomeriet.no/produkt/endless-ereksjonsringer , men syntes de var litt skummel å ta i bruk. Testet først med den minste rundt penis i slapp tilstand, men den var ganske liten og vanskelig å få på, men fikk det til med litt glidemiddel. Etterhvert som jeg begynte å få ereksjon stakk veldig mange blodårer godt ut fra penis, og jeg syntes det var litt skummelt når den var så trang, så jeg stoppet. Prøvde etterpå med den større rundt kun penis (selv om den var ment for å ha rundt penis+testikler), og det ble litt lignende effekt med den - blodårer som stakk ubehagelig mye ut fra penis.

Er det noen som har erfaring med slike ringer? Hva er normal erfaring med de, er det farlig?

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En penisring er ikke farlig, iallefall skjelden farlig. Hold det unna stål, så er du helt trygg. Det kan høres ut som du har valgt en penisring som er for liten - du bør finne en større penisring.

På denne bloggen beskrives penisringer veldig godt hvordan du måler og hvem materiale du bør velge osv.

Endret av Niennas
Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

Niennas, mod.

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Min ex hadde en slik med vibrator på, den var helt fantastisk for den treffer rett på klitoris ved penetrering.

Fikk ihvertfall meg til å komme fort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...