Lillemilla92 Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Hei. Er det noen som har vært borti dette før? Jeg lurer bare på om jeg kan være gravid? Jeg er plaget med hodepine noe jeg aldri har vært før. Men symptomene jeg har er: - Hodepine - Litt uvel - Skiftet Løs/Hard mage - Utblitt mens ( skulle hatt mens den 21.November) - Lignende stikking nederst i magen - Lignende mens smerter - Ømme bryster/ Brystvorter - Lignende kiling i underlivet - Vondt nederst i ryggen - Spiser mer en til vanlig, ( men klarer ikke så mye, blir bare kvalm da) Har en del andre symptomer også.. Jeg har tatt 4-5 tester etter forventet mens, men får bare negativ.. Har hørt at det er noen som ikke får positiv test før man er i uke 14 osv.. Jeg går ikke på noe som helt prevensjon, jeg å samboeren min har ubeskyttet samleie. Jeg har vært plaget med at jeg ikke har hatt mensen på nesten 2 år, men fikk den tilbake i år, å jeg hadde mensen regelmessig i 3 mnd.
Athene Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Dersom man går og tenker på det kjenner man mange sympomer. Det aller vanligste er å ikke kjenne noen symptomer så tidlig. De som tester sent positivt er veldig få, ca 99% tester riktig ved forventet mens. Så om du har tatt to tester som er negative hadde jeg stolt på det. Selv om mensen har vært regelmessig en liten stund kan det fort være den er på tur igjen nå, i og med at du har opplevd dette før. Jeg har selv syklusforstyrrelser, og når mensen er sen/borte har jeg mange "graviditets/pms" symptomer, det er hormonene i kroppen som gjør dette. Det du gjør videre er nå er å tenke minst mulig på dette. Dersom mensen fortsatt ikke har dukket opp om en uke tar du en ny test. Er den negativ stoler du på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå