AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Jeg må meddele min glede med noen - jeg kan ikke akkurat ringe en venninne. Jeg har sittet her ofte i de sene nattetimer og lett etter svar. Hvorfor kommer han ikke? Vi har fantastisk sex, med masse gode orgasmer, men utenfor samleie var det lite "action" for hans del. Jeg kunne suge i evigheter uten at han nådde punktet hvor orgasmen skulle komme. Han sa det selv, han har aldri kommet gjennom oralsex, det er veldig godt, men det er det. Og jeg var visst den beste han har hatt.. Jeg har aldri hatt det problemet før for å si det sånn.. Jeg har vært tålmodig i godt over et år. Tilbudt kos ofte og lenge, selv om det ikke har vært noen "resultat" av det. I dag skjedde det mest fantastiske: han kom etter bare et kvarter! Jeg føler meg som en tenåring igjen som sitter og smiler over det Han var ganske overrasket selv! Jeg gjorde ingenting annerledes - kanskje det "løsnet" for han? Ville bare si: ikke gi opp. Leser mange tråder om folk som sliter med det ene og det andre. Enten det er problem med å ri, med å suge eller hva enn - en dag, en dag blir du overrasket! 4
Erotisk Flukt Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Fantastisk! Pågangsmot er viktig ;-) -Domino
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå