AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Skulle bleike håret idag også ble det sittende litt for lenge i pga det ble så mye krøll når jeg skulle skylle ut. Resulterte i vegg til vegg teppe når jeg hadde børstet håret på badet.................. Sånn ca. Noen som har noen gode anbefalinger på hårkur som VIRKELIG hjelper et stakkars knekt hår???
Gjest Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 (endret) Joico K-pak eller Redken extreme hårkur Feelunique har begge to. Endret 7. desember 2011 av Iza'bella
metempsychosis Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Dessverre så er det ingenting som fungerer på ett knekt hår... Uansett kuren så blir det ikke reparert. Det kan se bedre ut ved hjelp av silikoner ol. som "glatter over", men mirakelkuren som reparerer er nok ikke-eksisterende 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Var hos frisøren idag. Hun sa det var ingen problem for en hårkur med mye protein og bygge opp igjen håret... Og hvis det ikke er mulig så lurer jeg på hvorfor håret mitt ser JÆVLIG mye friskere ut idag enn igår etter å ha kuret det ÈN gang? Men ja, fant altså hårkur. Takk for tips! Tror kanskje det er en av de du første nevnte, den første tror jeg.
Puselusk Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 redken skal være ganske bra på hårkurer, også er det viktig at du bruker en god balsam. Jeg gjorde akkurat samme feilen for en god stund tilbake, skulle på død og liv ha helt lyst hår og bleka omtrent håret ihjel. Så det endte med at håret mitt ble "gummi" og jeg sto og grein mens jeg klipte av 70% av hele håret Det finnes sikkert bedre balsamer enn den her men jeg var så blakk så jeg brukte bare den gule l'oreal balsamen, men synes den er ganske god egentlig til å være "billigbalsam". Men hvis du skal sjamponere håret, (du burde ikke vaske det for mye med shampo første tiden) så bruk en mild shampo, og en god fuktighetsgivende balsam. De har en del bra hårkurer på vita vet jeg. Jeg husker ikke helt hva jeg brukte, men du kan sikkert stikke innom der og prate med de som jobber der.
SmallTalk Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Dersom du har råd til det så anbefaler jeg K-Pack serien til Joico.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #7 Skrevet 9. desember 2011 Puselusk: Har den gliss-serien med sjampo, balsam og hårkur. Har brukt det så lenge jeg har bleket håret og det har funket utrolig bra, så selvom jeg måtte til med dyrere og mer kvalitet nå så bruker jeg de i tilegg for å beholde det myke i håret (det som skal være der altså, ikke gummimykheten). Smalltalk: Det er den jeg har. Den var sinnsvaaaakt dyr, men må man så må man. Dyrere å kjøpe parykk hvis jeg blir skallet. Hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå