Gå til innhold

Singel for første gang... På sett og vis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært i forhold siden jeg var 16 år. Nå, 4 år etter er jeg for første gang singel. Forholdene mine kom som perler på en snor, men var med forskjellige gutter. Mot slutten av de to siste bare følte jeg så inderlig for å være for meg selv. Finne ut av alt på egenhånd og handle etter helt egen mage. Ingen forpliktelser. Jeg innser at jeg neppe kommer til å dra til Australia eller noe sånt i morgen, men jeg liker tanken på at jeg har muligheten uten å måtte nevne det for noen!

Men så... Jeg får ikke sove om nettene. Jeg føler meg helt alene i hele verden og regner jo med at dette kommer av at det bare er uvant. Var bare virkelig ikke innstilt på ikke å like veldig godt å være alene fra dag en. Litt naiv sånn sett...

På toppen av det hele har min tidligere kjæreste, som jeg var sammen med i mer enn 2 år og reiste en del med (+ min beste venn) fått seg ny kjæreste. (Ca. 10 mnd siden vi slo opp). Og jeg er sønderknust. Jeg så jo faktisk alltid for meg en framtid med han. Jeg bare trengte å se verden litt på egenhånd ogsån... Ikke at jeg trodde han skulle vente. Men det gjorde vondt for det.

Nei. Jeg vet bare absolutt ikke hvordan jeg skal gripe fatt i denne nye tilværelsen som jeg trodde jeg ville ha.

Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

Du blir nødt til å holde ut. Hvis ikke så kan du ikke kalle deg selv for et selvstendig og voksent menneske.

Skrevet

Jeg er også sånn som trenger å se verden på egenhånd av og til, jeg kan fint kombinere det med å ha kjæreste. Man må bare ta det som forutsetning at man skal klare ting sammen av og til og av og til alene. Vi har vært sammen siden jeg var 19 år.

Hilsen ei som drar til utlandet flere måneder og år gjentatte ganger for å studere og oppleve andre verdener enn bare Norge:)

Men ja din tilværelse nå går seg til skal du se:)

Skrevet

Jeg har det omtrent sånn som deg! Vært i et forhold "hele tiden" i 4 år, og gjorde det slutt fordi jeg ville finne meg selv. Eksen min har allerede funnet en ny etter bare en måned da, menmen..

Det tipset jeg vil gi deg, er å bruke mye mer tid på venner, så slipper du å sitte inne og sippe. Kom deg ut og nyt livet! Gjør ting bare for deg selv; et skikkelig spa, ansiktsmaske, en kopp kakao og en god bok.

Skrevet

Reis til Australia!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...