Gå til innhold

Hund på hotell

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av en annen tråd her, tenkte jeg å lage en tråd der folk kunne anbefale hoteller der hunder er velkommen og hotellet yter generelt god service. Jeg har ofte min hund med meg på reise og da er det greit å vite hvilke hoteller andre hundeeiere anbefaler.

Har to favoritter selv:

Rica Hell Hotell, Hell/Værnes, litt nord for Trondheim. De tar egentlig ekstra betalt for hund, men det er unntaket mer enn regelen at jeg har har blitt fakturert for dette. Hyggelig betjenting som ønsker hunden velkommen og hun har fått servert brødskiver med leverpostei av de ansatte i restauranten da jeg ventet på bestilt mat. Utrolig god frokost, restauranten har også veldig god mat til OK priser.

Bardøla Høyfjellshotell, Geilo. Hunden er velkommen og de har helt fantastisk mat, både frokost og middag. Ringte for å bestille et enkeltrom til meg og hunden, men de hadde egentlig ikke noe enkeltrom ledig. Han jeg snakket med sa en annen skulle ringte meg opp dagen etter og som lovet; dagen etter fikk jeg vite at det var i orden. Da jeg kom opp dit fikk jeg vite at jeg hadde fått en suite - til prisen av et enkelt rom. Måtte gå ned og spørre om de hadde gitt meg feil rom; neida, de ville bare at vi skulle ha det komfertabelt. Det kaller jeg god service!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest otrivin

Vestlia på Geilo. De var veldig hyggelige der, de har mange fasiliteter, fine rom og man kan få rom med altan (passer bra hvis man har valp eller en hund som våkner veldig tissetrengt?). Mener det kostet 500 ekstra for hund. Der har de også god mat og det ligger rett ved skibakke og det finnes turmuligheter. Både vi og vovsen storkoste oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storefjell Resort Hotel Hadde med 2 hunder dit. Fikk et ikke røyk-rom. Husker ikke helt om vi betalte noe ekstra... :klø: Men synes det var helt topp å ha med hund der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...