Gjest Wanted Skrevet 9. desember 2011 #61 Skrevet 9. desember 2011 Så det er bedre de bare gjør det uten å spørre? Jeg synes det ja. Vitner om at de er mannen i forholdet! 2
Lutetium 71 Skrevet 9. desember 2011 #62 Skrevet 9. desember 2011 Jeg prøver bare å være morsom.. I got that! Men ok da: Men flekke-smailien er ny for meg, hva betyr den?
Gjest Wanted Skrevet 9. desember 2011 #63 Skrevet 9. desember 2011 I got that! Men flekke-smailien er ny for meg, hva betyr den? Jeg er ikke så flink på smilyer selv. Men det var et tappert forsøk på å motta pisken din på riktig plass! :D
Lutetium 71 Skrevet 9. desember 2011 #64 Skrevet 9. desember 2011 Jeg er ikke så flink på smilyer selv. Men det var et tappert forsøk på å motta pisken din på riktig plass! :D Rumpa? Aha! *Notygirl Wanted fortjener så innmari pisk på rumpa!* :pisk:
CCL Skrevet 9. desember 2011 #65 Skrevet 9. desember 2011 - Plukke seg i nesen - Etterlate negler på gulv/bord/vask - Klippe nesehårene med kjøkkensaken - Bruke setninger som "Come to daddy!" og "Papa wanna smell your pussy!"
Gjest Wanted Skrevet 9. desember 2011 #66 Skrevet 9. desember 2011 Rumpa? Aha! *Notygirl Wanted fortjener så innmari pisk på rumpa!* :pisk: Me like!
Gjest Wanted Skrevet 9. desember 2011 #67 Skrevet 9. desember 2011 - Plukke seg i nesen - Etterlate negler på gulv/bord/vask - Klippe nesehårene med kjøkkensaken - Bruke setninger som "Come to daddy!" og "Papa wanna smell your pussy!" :skratte:
Lutetium 71 Skrevet 9. desember 2011 #68 Skrevet 9. desember 2011 - Plukke seg i nesen - Etterlate negler på gulv/bord/vask - Klippe nesehårene med kjøkkensaken - Bruke setninger som "Come to daddy!" og "Papa wanna smell your pussy!" Om man klipper nesehårene med kjøkkensak(s)en, er de vel såpass lange at bare hårene i seg selv er mer turnoff?
Gjest Wanted Skrevet 9. desember 2011 #70 Skrevet 9. desember 2011 Godtvondt? Det er ikke godt før det gjør litt vondt.
Lutetium 71 Skrevet 9. desember 2011 #71 Skrevet 9. desember 2011 Det er ikke godt før det gjør litt vondt. Middelaldersk strekkbenk?
Gjest MorAase Skrevet 9. desember 2011 #72 Skrevet 9. desember 2011 Middelaldersk strekkbenk? Du mener en mann på 47?
★Blackstar★ Skrevet 10. desember 2011 #74 Skrevet 10. desember 2011 Ca alt dere skriver her, smeller tilbake til dere selv, hva dere ikke tenner på og om det er noe dere opplever regelmessig, tenk på dere selv også. Er forsåvidt en interessant liste dere ramser opp, men nytter dessverre ikke. Jeg kunne sikkert nevnt 10 lette ting som kvinner gjør, som er større turnoff, enn å spørre en gang eller to for mye om sex Nok en som følte seg litt truffen her ja..
Gjest "gjest" Skrevet 11. desember 2011 #75 Skrevet 11. desember 2011 Ca alt dere skriver her, smeller tilbake til dere selv, hva dere ikke tenner på og om det er noe dere opplever regelmessig, tenk på dere selv også. Er forsåvidt en interessant liste dere ramser opp, men nytter dessverre ikke. Jeg kunne sikkert nevnt 10 lette ting som kvinner gjør, som er større turnoff, enn å spørre en gang eller to for mye om sex Å lese det her var skikkelig turn off.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå