Gå til innhold

Kvinner:

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gutter som ikke stemmer frp eller høyre.

Promping. Raping. Hvis de viser liten interesse. Urenslighet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil gjerne ha en utdyping av hva som kjennetegner vår i fitta...

Vårløsning? :klo:

Gjest "gjest"
Skrevet

Menn som maser etter man har sagt nei, er en diger turn off.

Skrevet

Hahaha, dere er jo mer slemme en gutta.. :P

Blir jo sliten bare av og lese..

(Er jente)

Skrevet

Å be om fysisk samkvem

Jeg måtte gi dette en pluss. Du er så god. :)

Min liste:

- Menn som maser om sex og blir skikkelig snurt dersom de blir avvist. Hva feiler det disse? Får de seg aldri noe eller er det bortskjemt-drittunge-fenomenet som er vant til å få alt de vil?

- Mammagutter, eller mammatøfler som jeg kaller de. Kompistøfler er heller ikke digg. Alle prater så mye om menn som er tøfler ovenfor dama si. DET er skikkelig ille det, men å gå blindt med på alt kompisene eller mora foreslår er greit liksom?

- Fedme, ustelthet og latskap.

- De som spør "kan jeg få lov å ejakulere i munnen din?" eller lignende. Fysj så turn-off. Take some control!

Skrevet

"Wow, dette har du gjort før!!!" Midt under suginga. Hva svarer man til noe sånt? Takk, med et smil?

Må si meg enig i den der.. Fysj.

Skrevet (endret)

Gutter som:

Ikke skjønner at nei er et NEI...

Som aldri tar et hint uansett hvor mye jeg trykker inn i hodet deres at jeg ikke vil ha de.

Som sender meg sms, ringer og maser hele tiden, og jeg aldri svarer de.. Men likevel gir de seg ikke aldri. Get a life!

Når gutter jeg dater er sååå "opphengt" i fortida si, skal fortelle alt de har gjort, med hvem, hva osv. Blir jo ikke akkurat mer interessert i de av det nei, heller motsatt.. Skikkelig turn-OFF! :gjeiper:

Som ikke tar vare på utseende sitt, og som stinker ass!

Ellers skikkelig "høy på pæra" gutter som bare tenker på seg selv og tror at absolutt alt i denne verden handler om de.. De tror de kan få alt de peker på og vil ha. (Nå mener jeg ikke gutter med selvtillit, når jeg sier "Høy på pæra".. Gutter med selvtillit er jo turn-ON!

Og sist, men ikke minst: gutter som tror de er så gode i senga, så flink til å kline å best på alt, men så er de egentlig de dårligeste jeg noen gang har vært borti, haha!!!! :)

Endret av ★Blackstar★
Skrevet

Ca alt dere skriver her, smeller tilbake til dere selv, hva dere ikke tenner på og om det er noe dere opplever regelmessig, tenk på dere selv også.

Er forsåvidt en interessant liste dere ramser opp, men nytter dessverre ikke. Jeg kunne sikkert nevnt 10 lette ting som kvinner gjør, som er større turnoff, enn å spørre en gang eller to for mye om sex

Skrevet (endret)

Føler du deg truffet nå? :P

Klart han gjør. Lille sinnaprompen ble litt hissig når han så at samtlige innlegg var som beskrivelser av hans personlighet :skratte:

Poor thing. :(

Endret av Wanted
  • Liker 1
Skrevet

Klart han gjør. Lille sinnaprompen ble litt hissig når han så at samtlige innlegg var som beskrivelser av hans personlighet :skratte:

Poor thing. :(

:klo:

Skrevet

Alt det der, samt;

- Tigging; eksempelvis en som etter litt tafsing og spørmål om å bli hjem begynte med "pliiiiiis, plis, plis kan jeg ikke være med deg hjem? Pliiiiis?" Den kvelden hadde jeg tatt det meste, men der gikk grensa.

- Solariumsbrukere

- Etter stemme Frp - så kommer de som ikke gidder bruke stemmeretten uten god grunn

- Konservativt religiøse eller ekstrem-ateister som bruker mest tid på å dømme andre

- Hvite tennissokker

- Truse

- Flaue bøker/filmer i samlinga(krever forklaring og lar de gjennomgå litt, mest gøy egentlig), eller enda verre; ingen bøker/filmer/musikk i heimen

- Foretrekker drinker og søte, kvalme hvitviner fremfor bra øl(dernest foretrekker billig øl fremfor kvalitet)

- Liker best tradisjonelle familiestrukturer, og vil helst ha en deltidsarbeidende kone som har middagen klar hver dag kl 16.00

- Skrur på P3(mp3 eller hva det heter) med vilje under frokosten dagen derpå

- Synes tidsskrifter er kjedelig fordi det er så få bilder og mye tekst

- Drar på ferie til Ibiza

Lista er lengre, men det var det aller viktigste ;)

Gøy for deg! Tror jeg hadde mislikt en sånn gjest. Uforskammet og frekt.

• Liker 1
Skrevet

:klo:

Lurte bare på hvem "Lille sinnaprompen" er/var?

Yme? :fnise:

Skrevet (endret)

Lurte bare på hvem "Lille sinnaprompen" er/var?

Yme? :fnise:

Nei. Selvfølgelig ikke Yme. Han er jo en gladpromp! :)

Jeg mente den Yme svarte (over "føler du deg truffet?") før jeg siterte Yme. ;)

Endret av Wanted
Skrevet

Ja.

Var det deg? XD

HÆ? Nei!

You noty woman! :pisk:

Skrevet

- De som spør "kan jeg få lov å ejakulere i munnen din?" eller lignende. Fysj så turn-off. Take some control!

Så det er bedre de bare gjør det uten å spørre? :sjokkert:

Skrevet

HÆ? Nei!

You noty woman! :pisk:

Jeg prøver bare å være morsom..

Men ok da: :flekke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...