Gå til innhold

Kvinner:

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gutter som er klengete og aldri gir deg space er utrolig turnoff. Sjalusi og gjerrighet er heller ikke bra.

For en gangs skyld enig med deg, Benedicte. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ikke ta et hint ELLER at vedkommende driver og hinter om alt istedet for å spørre rett ut, kleeint. Å konsekvent ikke bry seg om verden, dvs. ikke lese nyheter, følge med, ikke bry seg om spørsmål større enn om seg selv. Å være lat, sofadyr, vanskelig å få med ut av døra, å være lat eller dårlig oppdratt innenfor husarbeid, å være råner/interessert i bil, å drikke seg snydens hver gang han skal til byen, ekstra usjarmpoeng om han blir dårlig, sinna eller ikke klarer å ta vare på seg i fylla. Å stemme FrP fordi at da blir bensinen billig og det er det beste i verden... Ja, lista ble lang.

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Sitter og tisser! :D

Syns ikke det er spesielt tennende å se en mann stå å tisse heller jeg da :sjenert:

Ellers:

- men som bruker sminke, brunkrem

- men med laaaav utrigning

- bolere

- veldig høye og tynne menn (hengslete)

Skrevet

De som stemmer FrP

Om de virker stolte over at de ikke leser bøker

De som ikke bryr seg om eller er slemme mot dyr

Gamer hele dagen

Har gammeldagse holdninger mtp kvinner eller forsøker å bestemme over meg

Har mer utringning enn meg

Bruker brunkrem

Er opptatt av status i form av penger, fin bil, eller har valgt utdanning/jobb som de ikke interesser seg for men tjener fett på

Rånere med bilmerkelogo på klærne eller capsen og som bare har bil som hobby

Alt det der, samt;

- Tigging; eksempelvis en som etter litt tafsing og spørmål om å bli hjem begynte med "pliiiiiis, plis, plis kan jeg ikke være med deg hjem? Pliiiiis?" Den kvelden hadde jeg tatt det meste, men der gikk grensa.

- Solariumsbrukere

- Etter stemme Frp - så kommer de som ikke gidder bruke stemmeretten uten god grunn

- Konservativt religiøse eller ekstrem-ateister som bruker mest tid på å dømme andre

- Hvite tennissokker

- Truse

- Flaue bøker/filmer i samlinga(krever forklaring og lar de gjennomgå litt, mest gøy egentlig), eller enda verre; ingen bøker/filmer/musikk i heimen

- Foretrekker drinker og søte, kvalme hvitviner fremfor bra øl(dernest foretrekker billig øl fremfor kvalitet)

- Liker best tradisjonelle familiestrukturer, og vil helst ha en deltidsarbeidende kone som har middagen klar hver dag kl 16.00

- Skrur på P3(mp3 eller hva det heter) med vilje under frokosten dagen derpå

- Synes tidsskrifter er kjedelig fordi det er så få bilder og mye tekst

- Drar på ferie til Ibiza

Lista er lengre, men det var det aller viktigste ;)

Skrevet

Å ikke ta vare på utseendet og helsa

Masing

Klenging

Å mislike lesing eller dypere ting i livet som krever hjerneaktivitet

Sjalusi

At å ta seg noen glass alkohol betyr å bli dritings, uten unntak

Skrevet (endret)

- Flaue bøker/filmer i samlinga(krever forklaring og lar de gjennomgå litt, mest gøy egentlig), eller enda verre; ingen bøker/filmer/musikk i heimen

Jeg eier ikke en eneste film eller bok, og har kanskje 5 CDer. Hva skal man med sånt, nå som alt er digitalt?

På mobilen har jeg hauer av bøker og filmer, og på PCen har jeg filmer hver gang jeg måtte trenge det. Musikk har man uendelig av på Spotify eller youtube.

Man må leve i nuet, norah :gjeiper:

Endret av Yme
Skrevet

Banning og griseprat i annehver setning, bruker utestemme inne i tillegg til litt udannet holdning, slafser middag og snorker meg ut av soverommet, fiser uhemmet, jepp det var vel det..

• Liker 3
Skrevet

Gutter som lukter som dass, eller kysser som en hund..

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Gutter som tror de er Guds gave til damerne.

Gutter som stemmer FRP.

Gutter som råner.

Gutter som renner rundt med en hore/madonne greie opp i hodet sitt.

• Liker 6
Skrevet (endret)

For min del liker jeg ikke "overseksualiserte" menn, altså menn som er i puberteten hele livet sitt. Jeg er heller ikke så glad i hyperaktive menn (AD/HD), menn som har overdreven selvtillit og som snakker i munnen på andre. Godt og godt liker jeg ikke menn som oppfører seg som barn.

..Liker ikke rølping, flatfyll og griseprat heller..

Endret av Månestråle**
Skrevet

Menn som forteller om tidligere sex-opplevelser og lister opp hvem som var best ..

• Liker 1
Skrevet

Hva med menn som starter "vår i fitta"-lignende tråder på KG? Blir dere hjulbeint av oss?

• Liker 1
Gjest MorAase
Skrevet

Hva med menn som starter "vår i fitta"-lignende tråder på KG? Blir dere hjulbeint av oss?

Vil gjerne ha en utdyping av hva som kjennetegner vår i fitta...

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg vil heller ha vår i hagen enn vår i fitta.

• Liker 1
Skrevet

Veps, humler, fugler og blomster? Høres forsåvidt ut som en god grunn til å gå litt hjulbeint...

• Liker 2
Skrevet

Veps, humler, fugler og blomster? Høres forsåvidt ut som en god grunn til å gå litt hjulbeint...

og hva blir det neste; bien og blomsten?

Skrevet

Jeg eier ikke en eneste film eller bok, og har kanskje 5 CDer. Hva skal man med sånt, nå som alt er digitalt?

På mobilen har jeg hauer av bøker og filmer, og på PCen har jeg filmer hver gang jeg måtte trenge det. Musikk har man uendelig av på Spotify eller youtube.

Man må leve i nuet, norah :gjeiper:

HÆ? Hva mener du med film og bøker på mobil? Og HÆÆÆÆÆÆÆ - massevis av musikk på YouTube og Spotify?

Jeg ligger ikke med folk som ikke har brukt endel kalorier på å finne akkurat den filmen eller plata(forbud mot techno/dance og glatt pop). Ja OK, da - kanskje ett ligg forutsatt ølbriller - men ikke flere.

Fyddikadda, Yme.

Flaks for deg at resten av KG vil tafse på deg, da ;)

Skrevet

God stemning i fitta lol?

typo

hvis du vil ha utdyping kan jeg stille opp ;)

Skrevet

HÆ? Hva mener du med film og bøker på mobil? Og HÆÆÆÆÆÆÆ - massevis av musikk på YouTube og Spotify?

Jeg ligger ikke med folk som ikke har brukt endel kalorier på å finne akkurat den filmen eller plata(forbud mot techno/dance og glatt pop). Ja OK, da - kanskje ett ligg forutsatt ølbriller - men ikke flere.

Fyddikadda, Yme.

Flaks for deg at resten av KG vil tafse på deg, da ;)

"Resten" betyr Steinar og Katten, regner jeg med? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...