Gjest "gjest" Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Hva er minst tennende menn gjør/sier?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 "Jeg stemmer SV" Nei! Det liker jeg! 6
Satellites Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 (endret) "Jeg stemmer FRP." (men sånn ellers synes jeg det er utrolig usexy når han sitter feminint eller snakker med babystemme.) Endret 6. desember 2011 av Satellites 9
Gjest navnelapp Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Prøver å kontrollere meg og det eg gjer, kven eg snakkar med og kva val eg tek i livet. For ikkje å snakke om dersom han meiner det skal gjelde ulike reglar for han og meg. 1
Gjest "gjest" Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Mas (om f.eks KKMtrekant mens han ikke vil bli med på MMKtrekant selv, for enn om noen vil tro han er homse...).
Lunivere Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 Snakker sossete bokmålsdialekt. Huffameg. 2
Gjest Badabing Skrevet 6. desember 2011 #9 Skrevet 6. desember 2011 (endret) De som stemmer FrP Om de virker stolte over at de ikke leser bøker De som ikke bryr seg om eller er slemme mot dyr Gamer hele dagen Har gammeldagse holdninger mtp kvinner eller forsøker å bestemme over meg Har mer utringning enn meg Bruker brunkrem Er opptatt av status i form av penger, fin bil, eller har valgt utdanning/jobb som de ikke interesser seg for men tjener fett på Rånere med bilmerkelogo på klærne eller capsen og som bare har bil som hobby Endret 6. desember 2011 av Badabing 17
Gjest kath93 Skrevet 6. desember 2011 #10 Skrevet 6. desember 2011 Stå i gangen min midt på natta og klage over den lange veien han har å sykle hjem, stå slik i en time inntil jeg til slutt tilbyr han å ligge over. 1
Gjest kath93 Skrevet 6. desember 2011 #11 Skrevet 6. desember 2011 De som stemmer FrP Om de virker stolte over at de ikke leser bøker De som ikke bryr seg om eller er slemme mot dyr Gamer hele dagen Har gammeldagse holdninger mtp kvinner eller forsøker å bestemme over meg Hva er så galt med å stemme FrP? Selv gjør jeg ikke det, men han jeg "driver" med gjør det. Jeg ser ikke på det som en turn-off i det hele tatt, så jeg blir litt nysgjerrig 1
Gjest "gjest" Skrevet 6. desember 2011 #13 Skrevet 6. desember 2011 En ting som er meget avtennende hos menn er at de mener de har krav på å få pule og være sammen med de peneste damerne uansett hvordan de selv ser ut. 8
DysterPytten Skrevet 6. desember 2011 #14 Skrevet 6. desember 2011 Feminine fakter og færer.... Det er noe med det værste jeg kan komme ut for. Og at de er skikkelig nervøse og uerfarne.
Gjest Badabing Skrevet 6. desember 2011 #15 Skrevet 6. desember 2011 En ting som er meget avtennende hos menn er at de mener de har krav på å få pule og være sammen med de peneste damerne uansett hvordan de selv ser ut. Haha.. Så sant, så sant! kath93: Jeg ser det som turn off, men som du ser lenger opp i tråden synes enkelte at SV'ere er turn off. Hver sin smak.. 2
Lutetium 71 Skrevet 6. desember 2011 #16 Skrevet 6. desember 2011 Feminine fakter og færer.... Det er noe med det værste jeg kan komme ut for. Og at de er skikkelig nervøse og uerfarne. Færer? 3
Gjest "gjest" Skrevet 6. desember 2011 #17 Skrevet 6. desember 2011 Sitter og tisser! :D Du er kvinne=?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #18 Skrevet 6. desember 2011 "Wow, dette har du gjort før!!!" Midt under suginga. Hva svarer man til noe sånt? Takk, med et smil?
Gjest otrivin Skrevet 7. desember 2011 #19 Skrevet 7. desember 2011 Prøver å bestemme over meg. Promper altfor mye eller i forbindelse med kos/sex.
Benedicte22 Skrevet 7. desember 2011 #20 Skrevet 7. desember 2011 Gutter som er klengete og aldri gir deg space er utrolig turnoff. Sjalusi og gjerrighet er heller ikke bra. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå