Gå til innhold

Kvinner:

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Jeg stemmer SV" :ler2:

• Liker 7
Skrevet

"Jeg stemmer SV" :ler2:

Nei! Det liker jeg! :rodmer:

• Liker 6
Skrevet (endret)

"Jeg stemmer FRP."

(men sånn ellers synes jeg det er utrolig usexy når han sitter feminint eller snakker med babystemme.)

Endret av Satellites
  • Liker 9
Gjest navnelapp
Skrevet

Prøver å kontrollere meg og det eg gjer, kven eg snakkar med og kva val eg tek i livet. For ikkje å snakke om dersom han meiner det skal gjelde ulike reglar for han og meg.

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Mas (om f.eks KKMtrekant mens han ikke vil bli med på MMKtrekant selv, for enn om noen vil tro han er homse...).

Skrevet

Snakker sossete bokmålsdialekt. Huffameg.

• Liker 2
Gjest Badabing
Skrevet (endret)

De som stemmer FrP

Om de virker stolte over at de ikke leser bøker

De som ikke bryr seg om eller er slemme mot dyr

Gamer hele dagen

Har gammeldagse holdninger mtp kvinner eller forsøker å bestemme over meg

Har mer utringning enn meg

Bruker brunkrem

Er opptatt av status i form av penger, fin bil, eller har valgt utdanning/jobb som de ikke interesser seg for men tjener fett på

Rånere med bilmerkelogo på klærne eller capsen og som bare har bil som hobby

Endret av Badabing
  • Liker 17
Skrevet

Stå i gangen min midt på natta og klage over den lange veien han har å sykle hjem, stå slik i en time inntil jeg til slutt tilbyr han å ligge over. :kjefte:

• Liker 1
Skrevet

De som stemmer FrP

Om de virker stolte over at de ikke leser bøker

De som ikke bryr seg om eller er slemme mot dyr

Gamer hele dagen

Har gammeldagse holdninger mtp kvinner eller forsøker å bestemme over meg

Hva er så galt med å stemme FrP? Selv gjør jeg ikke det, men han jeg "driver" med gjør det. Jeg ser ikke på det som en turn-off i det hele tatt, så jeg blir litt nysgjerrig :popcorn:

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

En ting som er meget avtennende hos menn er at de mener de har krav på å få pule og være sammen med de peneste damerne uansett hvordan de selv ser ut.

• Liker 8
Skrevet

Feminine fakter og færer.... Det er noe med det værste jeg kan komme ut for. Og at de er skikkelig nervøse og uerfarne.

Gjest Badabing
Skrevet

En ting som er meget avtennende hos menn er at de mener de har krav på å få pule og være sammen med de peneste damerne uansett hvordan de selv ser ut.

Haha.. Så sant, så sant!

kath93: Jeg ser det som turn off, men som du ser lenger opp i tråden synes enkelte at SV'ere er turn off. Hver sin smak.. :)

• Liker 2
Skrevet

Feminine fakter og færer.... Det er noe med det værste jeg kan komme ut for. Og at de er skikkelig nervøse og uerfarne.

Færer?

• Liker 3
Skrevet

"Wow, dette har du gjort før!!!" Midt under suginga. Hva svarer man til noe sånt? Takk, med et smil?

Gjest otrivin
Skrevet

Prøver å bestemme over meg. Promper altfor mye eller i forbindelse med kos/sex.

Skrevet

Gutter som er klengete og aldri gir deg space er utrolig turnoff. Sjalusi og gjerrighet er heller ikke bra.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...