toneloone Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 det er en side som heter dameboot.com, der de selger uggs og canada goose. men det er jo så mye fake rundt det, så lurer bare på om det er noen som har vært å kikka, evt handla eller vært i kontakt med de? om det faktisk er uggs ?
cessa Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 det er en side som heter dameboot.com, der de selger uggs og canada goose. men det er jo så mye fake rundt det, så lurer bare på om det er noen som har vært å kikka, evt handla eller vært i kontakt med de? om det faktisk er uggs ? http://www.canada-goose.com/counterfeiting/
Gjest Solsmil Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 hehe.... 1. Når ting virker for godt til å være sant, så er det gjerne det. 2. Når en tilsynelatende norsk nettside er skrevet på dårlig norsk oversatt fra google translate, så virker det litt muffens. Og hvis du lurer på om uggsene der er ekte (hvilket jeg kan umulig tenke meg at de er), så kan du gå inn på den orginale hjemmesiden til ugg australia og sjekke opp hvilke forhandlere som finnes på nett. jeg tviler på at denne siden står der. Men for all del, vil du støtte en ulovlig industri, og i tillegg betale en god del penger for bare piss, så er det ditt valg....
toneloone Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2011 hoho! se her ja, en liste faktisk! da vet eg det ! klart det er mitt valg, men nei, har ikke tenkt nå støtte en ulovlig industri, det er vel derfor man sjekker det opp først? ellers hadde jeg vel bare handla der med ei gang...... 2
evamac Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 Hej! Varning för dameboot.com! Eller vinterboot.com Jag har precis blivit lurad på 1.000 Svenska kronor! Tyckte hemsidan såg O.K. ut och beställde i Julveckan ett par UGGS KENSINGTON. Upptäckte strax efter min betalning gått iväg att: 1: hemsidan ser ut att vara Norsk 2: Adressen går till Australien 3: Telefonnumret går till Kina Dom sitter i Kina och blåser folk över hela världen! Dom skickade faktiskt ett par stövlar som jag fick i måndags. Det absolut fulaste jag sett, så ohyggligt fula att jag bara satt och gapskrattade åt eländet! Insidan var i syntetpäls istället för riktig lammull till exempel. Värda kanske 50 kronor inte mer. Dom är inte ens lika Kensington modellen! Det fanns ingen följesedel med, ingen returetikett, ingenting! Stövlarna låg i en plastpåse. Jag har gjort polisanmälan här i Sverige för jag ska göra vad jag kan för att sätta stopp för idioterna i Fujian, Kina. Mina 1.000 kronor kan jag glömma, jag vill bara försöka slå igen deras falska UGG produktion! Sprid gärna ut en varning för www.dameboot.com eller vinterboot.com som dom också kallar sig på nåt forum i Norge. Hälsningar Eva i Sverige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå