fionel Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 (endret) Ja det står vel i overskriften? blir student til våren og lurer derfor på hva som er ditt beste tips med studentrabatt? og hva du bruker studentrabatt på i mnd? Bor i Oslo, så er hovedsaklig der det gjelder, men man kan jo komme med tips til andre i andre byer Endret 6. desember 2011 av fionel
drosophilia Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Ja det står vel i overskriften? blir student til våren og lurer derfor på hva som er ditt beste tips med studentrabatt? og hva du bruker studentrabatt på i mnd? Bor du i Oslo?
fionel Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2011 ja det gjør jeg, glemte helt å skrive det
drosophilia Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 (endret) ja det gjør jeg, glemte helt å skrive det Ok, det gjør jeg og. Hvis du studerer på Blindern eller Høyskole: - Lege hos SiO: du får omtrent alle utgifter refundert. Husk å søke fastlege dit. De er flinke, og tar også imot studenter kl 8:00 hver morgen hvis du skulle bli syk på eksamen og trenger legeattest. - Mat: på skolen får du en del studentrabatter. - Ikke egentlig studentrabatt, men: kjøp alt pensum samtidig. Akademika pleier å ha veldig god rabatt på store kjøp! Og du får f.eks gavekort. - Ruter. Månedskort for Oslo er et must, og koster ca 350kr. - Finnes frisører med studentrabatt. - Finnes utesteder med studentrabatt (har ikke vært på dem, så vet ikke detaljer. ) - Som student får du også rabatt på togbilletter. Dette er det jeg bruker. Det finnes sikkert andre ting også. Og sist men ikke minst: hvis du nettopp flyttet hit eller vil bo billigere: bolig hos SiO. Jeg og samboer har en kul leilighet på Grünerløkka, en av de dyreste studentboligene, men MYE rimeligere enn å leie privat. Da er vaktmestertjenester inkludert. Endret 6. desember 2011 av drosophilia
fionel Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2011 Ok, det gjør jeg og. Hvis du studerer på Blindern eller Høyskole: - Lege hos SiO: du får omtrent alle utgifter refundert. Husk å søke fastlege dit. De er flinke, og tar også imot studenter kl 8:00 hver morgen hvis du skulle bli syk på eksamen og trenger legeattest. - Mat: på skolen får du en del studentrabatter. - Ikke egentlig studentrabatt, men: kjøp alt pensum samtidig. Akademika pleier å ha veldig god rabatt på store kjøp! Og du får f.eks gavekort. - Ruter. Månedskort for Oslo er et must, og koster ca 350kr. - Finnes frisører med studentrabatt. - Finnes utesteder med studentrabatt (har ikke vært på dem, så vet ikke detaljer. ) - Som student får du også rabatt på togbilletter. Dette er det jeg bruker. Det finnes sikkert andre ting også. Og sist men ikke minst: hvis du nettopp flyttet hit eller vil bo billigere: bolig hos SiO. Jeg og samboer har en kul leilighet på Grünerløkka, en av de dyreste studentboligene, men MYE rimeligere enn å leie privat. Da er vaktmestertjenester inkludert. Takk for tips
Gjest Spinell Skrevet 7. desember 2011 #6 Skrevet 7. desember 2011 Her er en lenke til med tips Da jeg studerte benyttet jeg meg mest av rabatter på reiser, teater og konserter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå