meesaa Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 (endret) Hei, jeg er meget interessert i musikk generelt, men gjerne da litt spesielle band, virker det som... hører på bla.a Talking Heads, Pixies og Television, men mange på min alder/ i min vennekrets hører kun på listepop og trance"musikk" Hadde vært fint med en musikk-inspirasjons-tråd så jeg kan få oppdaget litt mer bra musikk, for de jeg henger med er ikke muulig å diskutere med! De mener Marquee Moon er et sirkusalbum... Så hvem vet, kanskje kvinneguiden er full av musikkelskere? Endret 6. desember 2011 av meesaa
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Hvem i alle dager er det du vanker rundt med?? Marquee Moon er mitt favorittalbum. Så det finnes håp 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Jeg tror jeg har David Byrne på pcen...en sånn humans et eller annet sang.. er ikke det Talking Heads da? eller er jeg helt på bærtur XD 1
meesaa Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2011 Så bra!! Noe annet å komme med da, noen bra band jeg kanskje ikke har hørt om? Og hvorfor er dere begge anonyme brukere...? Jeg vil finne ut hvem som liker bra musikk her i verden altså. Ble gira nå!!:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå