Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Trenger tips til juleball!!! Er siste juleball på skolen min (begynner på videregående neste år). Jeg har allerede funnet kjole og maske. Kjolen er enkel, søt og elegant. Den er svart med et hvitt magebånd og hvit bånd som går over nakken og holder kjolen oppe. Masken er enkel og svart, med paljetter og to fjær. Jeg har også et par svarte høyhælte sko.

HÅR: er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre med håret? Vurderer å klippe det samme dag, slik at frisøren kan ordne litt med det (få volum, fall og sånt). Noen tips til pyntegjenstander i håret?

Har også tenkt til å farge det hjemme (ca. 2 uker før ballet). Men er usikker på hvilken hårfarge jeg kler. Jeg har lys hud (ikke sånn veldig. Blir ganske fort brun), litt "olivenfarget" (omtrent ikke fregner, ikke rosa-tonet). Jeg har blå øyne. Min naturlig farge er lys/mellom askeblondt, veldig stripete.

Nå har jeg lysebrunt hår med litt oransje-skjær/grønnskjær (er ikke helt sikker, bytter på i forskjellige lys) :unsure: . Har litt lyst til å bli blond igjen. Tips til hårfarge/blond-typer?

SMINKE: Tips til sminke til juleball?

SELVBRUNING: Noen som har tips til selvbruning (helst som blir gradvis brunere, som man påfører flere ganger, til man blir fornøyd)? :forvirra:

TILBEHØR: Noen som har tips til tilbehør (jakke, smykke, armbånd osv). Har ikke hull i ørene, de grodde igjen... :sukk:

Skal bruke en sølvring med diamant, fikk den i konfirmasjonsgave og har brukt den hver dag i 8 måneder nå, hver eneste dag! :hjerte:

Tusen takk på forhånd!!!! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Til hårpynt ville jeg kansje valgt en hårbøyle tiara, en som ligger intill hodet. Ang farge, du kan ikke farge håret lysere enn den faregn du har, da må du enten ta avfarging eller stripe det sagte men sikkert. IKKE gjør det hjemme!!! Bruk noe som går til øynene dine, Brunt, lilla, grått og sånne farger er fint blå øyne, har det selv. Jeg er veldig glad i perler, så ville nok kansje kjørt perler som tilbehør. Hva med et sjal til kjolen, og en fin kåpe på utsiden?

Skrevet

Av selvbruning vil jeg anbefale st. Tropez. Fåes kjøpt på Vita. Personlig liker jeg sprayen deres best, men de har også krem og mousse om du foretrekker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...