AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Prøver å gå ned i vekt og ligger på 1100-1500 kcal om dagen. Syntes jeg er så trøtt og har lite overskudd om dagen, kan det komme av dette?
Gjest Daenerys Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Ja. Mat = energi. Når du spiser så lite som 1100 kalorier (som er veldig lite) får du i det veldig lite næring, og er derfor trøtt. Ville heller ha spist mer og vært mer i aktivitet
Gjest Payandeh Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Det tror jeg nok! Vi alle er forskjellige, og selv om 1100-1500 kcl kanskje er nok for en annen person, kan det godt hende du trenger mer! Jeg kjenner i hvert fall at jeg blir veldig sliten av dietter og telling av kalorier. Jeg får da lite overskudd, og trives ikke så godt med meg selv. Jeg ville heller fokusert på å spise godt og nok, slik at du får overskudd til svette treningsøkter og alt annet en har å gjøre i hverdagen! Det har i hvert fall jeg startet med, og hvis målet er vektnedgang funker det ti ganger bedre, syntes nå jeg! Men igjen, vi alle er forskjellige.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Har prøvd med høyere kcal, men går ikke ned da dessverre, men ser lovende ut nå, men har så liiite overskudd, godt det er en naturlig forklaring og ikke bare meg som permanent ikke skal orke mer . Trener ganske intensivt 2-3 ganger i uka, men det er på de dagene jeg ligger på 1500 kcal, men har ikke tid til å trene feks hver dag, så kan ikke trene mer enn jeg gjør. Takk for svar .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå