AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Hva tenker du hvis du ser en mann stå på en leleplass med et fotoapparat (eller videomkamera) og tar bilder? Grunnen til jeg spør er at jeg bare så en annen tråd her og kom da til å tenke på at det skjedde faktisk england for noen år siden (orker ikke lete opp nyheten) og da var det noen foreldre som anmeldte han. Måtte jo være pedo, tenke de nok. Det viste seg at den mann faktisk stod og tok bilder av sin egen datter som lekte bare.
Sushi Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Jeg ville tenkt at han tok bilder av barnet sitt?
Gjest Consensio Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Kommer an på. Veldig ofte tar jeg også bilder på for eksempel en lekeplass med unger, men det betyr ikke at jeg tar bilder av ungene eller med ungene i fokus. Da spør jeg foreldrene først i så fall. Ofte kan det være fint med et siluettbilde (gjerne i en solnedgang eller motlys) av et barn som husker på en huske, eller jeg tar nærbilder av morsomme former på lekeapparatene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå