Gå til innhold

Anstrengt forhold til mat

ElleVille

Anbefalte innlegg

Det er nettopp poenget her Amanda! Jeg har en del erfaring med slike problemer, både fra kjærest og fra idretten.

Jeg blir nemlig litt nervøs på dine vegne når jeg leser det du skriver, både om trening og mat...Detter en hårfin ballanse ser du, en er der bare plutselig....

Ikke gjør det til en vane å reagere p stress på den måten du gjør... Ikke gå for mange skritt på veien du går på.

Når mat blir vanskelig og kjipt å få i seg er en på vei....

Og du er litt nervøs også siden du reagerer så på temaet...

Stopp opp tenk vær bevisst på det du gjør. Du vil IKKE sitte på feil side av fornuftig forhold til kropp og mat TRO MEG det er helvete!!!

Veldig gode tanker fra Lasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lasse.

Jepp - jeg er bittelitt nervøs, du har rett i det. Det er fordi jeg vet jo så godt at et sted må det begynne - og det er sannsynligvis der jeg har vært litt i det siste. Tror nok ikke det er dømt til å gå til helvete av den grunn, men det er èn mulighet. Den andre veien ut er å ta seg i nakken, gå i seg selv og tørre å SE hva det faktisk er du tenker, og hvorfor.

Tror jeg, da.

Jeg vil jobbe med kroppen min, og ikke mot den. Det er bare ikke alltid så lett.

Takk for gode tanker! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da holder du deg fremdeles på rett side, men du står rett ved en syltynn grense der!

Har vært der selv også jeg.... Poenget er å være bevisst, og ikke straffe kroppen sin, da blir man trsistere og får lmindre lyst på mat osv...

Ha det gøy i helge du, nå skal jeg logge av. Null trening og masse flytting i helgen æsj, ville heller spist, kost meg, slappet av....

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...