Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Jeg føler hun stråler mest når hun er rundt Ben, mens det er JP hun betror seg til. Tror kanskje hun velger Ben pga følelsene, men har ingen anelse. Hva tror dere andre?
smalls Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Jeg vet hvem hun velger. Har sett denne sesongen på fem for litt siden
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Det er jo en gammel sesong, vet du virkelig ikke? Bare å google det. Jeg vet hvem det er, vet ikke om du vil vite det? Jeg holdt på å skirve begynner på ..., slutter på ... . Men det skal jeg ikke gjøre.
Gjest Daenerys Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Jeg vet også hvem det er, må google sånt raskt Ser ut til at hun valgte riktig!
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Jeg føler hun stråler mest når hun er rundt Ben, mens det er JP hun betror seg til. Tror kanskje hun velger Ben pga følelsene, men har ingen anelse. Hva tror dere andre? Jeg har også sett det før og hun velger den jeg trodde og håpet på.
Gjest Sunshine23 Skrevet 7. desember 2011 #6 Skrevet 7. desember 2011 Stakkars Ben! Han var så sikker på at hun skulle velge han,
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 Jeg visste ikke at det var en gammel sesong, men ville ikke ødelegge moroa ved å google det før finalen. Elsker sånne program
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #8 Skrevet 7. desember 2011 Jeg visste ikke at det var en gammel sesong, men ville ikke ødelegge moroa ved å google det før finalen. Elsker sånne program Sesongen er vel ikke sånn kjempe gammel. Den er vel fra i år?
MiniMjau Skrevet 7. desember 2011 #9 Skrevet 7. desember 2011 Har fulgt med denne de siste episodene. trodde virkelig hun skulle velge Ben, basert på sine følelser og familiens. Nå får jeg google og se hvordan det gikk med de i ettertid.
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 8. desember 2011 #10 Skrevet 8. desember 2011 Sesongen er vel ikke sånn kjempe gammel. Den er vel fra i år? Ingen anelse. Men jeg synes det var overraskende at hun valgte JP. Blir spennende å se hvordan det blir i dag når hun møter Ben igjen. Bentley kommer forhåpentligvis ikke denne gangen heller.
MiniMjau Skrevet 9. desember 2011 #11 Skrevet 9. desember 2011 nå sender de på NY sesongen med Jason som bachelor. Den er jo sendt før. Kjedelig.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #12 Skrevet 9. desember 2011 nå sender de på NY sesongen med Jason som bachelor. Den er jo sendt før. Kjedelig. Jeg trodde de skulle sende Bachelor pad 2. Har kun sett sesong 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå