Gå til innhold

Irriterende ting du merker selv at du gjør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, jeg er forelsket i en fyr jeg ser mye til. :rodmer: Kan egentlig ikke bli oss, men jeg merker en del flørtende småting jeg likevel gjør ubevisst. Grusomt irriterende, for jeg klarer jo ikke la vær! Tingene jeg vet jeg gjør er:

- Bruker navnet hans litt over normalen når jeg snakker med ham

- Er bortpå ham hele tiden, dulter borti han når han erter

- Klarer ikke holde meg seriøs i 5min og fniser som en fjortis

Og det er bare det jeg legger merk til selv! Er vel heldig som klarer å føre en relativt normal samtale... :sjenert: Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja, jeg vet det er et par ting jeg gjør når jeg snakker med en viss kar :gjeiper: Skal vi se da...

Jeg vet jeg også har en uvane med å bruke navnet hans over normalen, blir også overdrevent oppmerksom på akkurat den personen og (vi jobber sammen) så følger liksom med på om noen snakker med han osv og om han kommer dit jeg jobber (vi jobber stort sett i forskjellige deler) så klarer jeg ikke å ikke titte litt etter han og holde et øye med han i øyekroken. Sistnevnte er vanvittig irriterende når du har helt andre ting du skal konsentrere deg om.

Merker og at jeg blir veldig veldig blid når jeg prater med han, er ikke normalt veldig gretten, men blir overdrevent blid når det er han jeg snakker med. Klarer heldigvis å holde maska sånn noenlunde når han er rundt, men når jeg må ringe han f.eks. har jeg vansker for å ikke smile som en idiot der jeg sitter :fnise:

Blir også mye tulling mellom oss merker jeg når vi først prater sammen, blir veldig spøk og ikke fullt så mye alvor. Stort sett skjer dette bare utenom jobb på lønningspils osv så sånn sett er det greit.

Jeg vet også at jeg har den uvanen å bite meg i leppa, titte litt ned i gulvet på føttene mine for så å se litt opp på han og inn i øynene hans. Klarer ikke å unngå å smile og biter meg i kinnet før å ikke smile som en idiot før jeg titter bort igjen.

Det er det jeg kommer på i farten, tror også at jeg leker med håret mitt litte granne og stort sett ikke klarer å stå veldig stille. Vrir hender, skakker på hodet, leker med håret, biter i leppa... Ett eller annet driver jeg med uansett :fnise:

Skrevet (endret)

Rødmer over hele kroppen

Snakker høylytt om han på bussen, og hvor deilig han er, uten å tenke over at det kanskje er noen som kjenner han på denne bussen

Ler av ingenting, gjerne etter jeg har sagt noe, uten at det er noen grunn til å le

Sier masse dumt, gjerne ved at jeg retter på hva jeg nettopp har sagt, for så å legge på noe enda dummere, uten å tenke over det.

Jeg syter uvanlig mye, samtidig som jeg er overoptimistisk og blid. Rar kombinasjon...

Endret av solch
  • Liker 1
Skrevet

Jeg smiler og ler ekstra mye..

Blir litt små rød og varm i kinna.. :P

Sier masse dumt, og gjør masse teite ting til tider...

Og til tider kunne man trodd at jeg ikke hadde iq i det hele tatt.. ;p

Skrevet

Jeg smiler og ler ekstra mye..

Blir litt små rød og varm i kinna.. :P

Sier masse dumt, og gjør masse teite ting til tider...

Og til tider kunne man trodd at jeg ikke hadde iq i det hele tatt.. ;p

Skrevet (endret)

Mister totalt hukommelse når det gjelder ord. Fortsatt en fryd å tenke tilbake når jeg skulle spørre om vi skulle ta en..... knips, knips.... du vet, hva heter det *lage koppform med hendene i fem minutter*... en slik en.... *litt mer forming* med kaffe!

Mister multitask-evnen. Jeg klarer ikke stirre dypt inn i vakre øyne OG følge med på samtalen. Jeg har en egen samtale i mitt eget hode :lur:

Blir skikkelig pervers. Vi hadde en forelesning sammen hvor jeg presterte å si at jeg trengte hjelp med musa mi. Den var så.... vanskelig. Å røre. Den er så... Ah. Kan den ikke bare... komme... hmm *fikler med to skjermer hvor pekeren da har blitt stuck i den ene skjermen* Han kom for å hjelpe. Og jeg fortsetter med at det er så deilig når noen virkelig kan sakene sine.. at musa bare gled så lett og gladelig når han tok på den! Det var godt han kunne "musa si"... :

Så kort: fremstår som en, forhåpentligvis, sjarmerende idiot.

Endret av ninuska_
  • Liker 5
Skrevet

Du vet du er forelsket når du...

- Ser på mobilen hele tiden. For kanskje han har ringt uten at du har hørt det, eller sendt melding siden sist du sjekket mobilen - for 3 minutter siden.

- Han er konstant i hodet ditt, uansett situasjon.

- Folk rundt deg er lei av å høre navnet hans, for du prater ikke om annet .

- Når du er ute og handler klær, så tenker du "hadde han likt dette plagget?"

- Vitsen han nettopp fortale er egentlig dønn kjedelig, men i dine øyne har han verdens beste humor, og du ler uansett.

- Du er superobs på ting han sier og ting han gjør, ivertfall de stundene du klarer å komme deg ut av tåka du raskt kommer inn i når du prater med han.

...det er ivertfall min erfaring :rodmer:

• Liker 3
Skrevet

Hehe her er jeg nok skyldig i mye. Jeg blir også fnisete som en liten jente, og prøver å snakke med ham hele tiden. Jeg kan også ta meg selv i å snakke altfor mye om ham - er det ikke rart hvordan alle emner på en eller annen måte kan vris til å handle om gutten man er interessert i? :fnise:

Skrevet

Mister totalt hukommelse når det gjelder ord. Fortsatt en fryd å tenke tilbake når jeg skulle spørre om vi skulle ta en..... knips, knips.... du vet, hva heter det *lage koppform med hendene i fem minutter*... en slik en.... *litt mer forming* med kaffe!

Mister multitask-evnen. Jeg klarer ikke stirre dypt inn i vakre øyne OG følge med på samtalen. Jeg har en egen samtale i mitt eget hode :lur:

Blir skikkelig pervers. Vi hadde en forelesning sammen hvor jeg presterte å si at jeg trengte hjelp med musa mi. Den var så.... vanskelig. Å røre. Den er så... Ah. Kan den ikke bare... komme... hmm *fikler med to skjermer hvor pekeren da har blitt stuck i den ene skjermen* Han kom for å hjelpe. Og jeg fortsetter med at det er så deilig når noen virkelig kan sakene sine.. at musa bare gled så lett og gladelig når han tok på den! Det var godt han kunne "musa si"... :

Så kort: fremstår som en, forhåpentligvis, sjarmerende idiot.

Herregud, you crack me up! :hoho:

• Liker 3
Skrevet

Jeg blir egentlig veldig masete og urolig klarer ikke holde bein og armer i ro, og uten at jeg vet om det sier jeg masse rare ting som kan tolkes dit hen at jeg er VELDIG interessert.

Tenker på han døgnet rundt, og gjør ting "jeg tror helt sikkert at han vil like"

Veldig opptatt av hvor han er og hva han gjør, men tør ikke spør...

Skrevet (endret)

Sjekker facebookprofilen hans 10 ganger i timen :sjenert:

edit : skrivefeil

Endret av Iza'bella
  • Liker 2
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Jeg vet jeg er forelsket når jeg ser fyren HELE TIDEN og OVERALT. Altså at jeg tror andre folk på gata, bussen, butikken og utesteder er han, eller synes jeg skimter ansiktet hans i en folkemengde.

Jeg følger også mer med på mobilen. Vanligvis kan jeg ha lyden av og la den ligge i veska timesvis uten å sjekke den. Når jeg er forelsket så er den i hånda mi dagen lang med full lyd og vibrasjon, jeg vurderer nesten å ducktape den til skallen når jeg sover sånn at jeg garantert våkner av sene SMSer.

• Liker 3
Skrevet

Det mest irriterende som skjer med meg når jeg er ordentlig forelsket er at jeg blir stum&stille. Noe jeg vanligvis ikke er... Jeg kan også aktivt unngå vedkommende for å slippe å bli stående sånn uten noe å si. Så derfor tror han vel at jeg ikke er interessert... Ganske irriterende. Egentlig. For det er jo akkurat motsatt ;)

Gjest happy_me
Skrevet

- har problemer med å føre en samtale med folk uten å nevne HANS navn, og noe om ham.

- sitte og smile ut i det blå, og etter 5-10 minutter innse at jeg sitter og tenker på ham og ser ut som en amøbe :)

Skrevet

Du vet du er forelsket når du...

- Ser på mobilen hele tiden. For kanskje han har ringt uten at du har hørt det, eller sendt melding siden sist du sjekket mobilen - for 3 minutter siden.

:rodmer:

Skrevet

Når du bruker hver anledning til å tilfeldigvis nevne navnet eller snakke om han :sjenert:

Skrevet

Jeg pleier å si veldig mye dumt.. Ting som jeg egentlig bare tenker, så har jeg plutselig sagt det, og blir kjempeflau. Eller jeg kan bytte om på ord i setninger, som å "koppe av drikken" istedenfor å "drikke av koppen".

Og før jeg legger meg, tenker jeg at han holder rundt meg, eller innbiller meg en scene hvor vi er sammen. :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...